Gå til innhold

Redd for MA


MC81

Anbefalte innlegg

HAr i lengre tid vært redd for å miste, sikkert vanlig..!

Synes MA høres ut som det skumleste i hele verden, siden babyen da bare dør, og SA har jeg sett statistikk på men ikke MA.

Jeg har mye stikkinger i magen, er visst helt normalt i 8 svangerskapsuke har jeg lest, og at det betyr at livmoren strekker seg og vokser, men hvis man har hatt en MA, vil vel ikke stikkingen fortsette. Jeg forstår at det kan ta tid før symptomer som ømme pupper og kvaøme kan gi seg, men følelsen av at noe vokser (stikking) vil vel da i teorien slutte med en gang babyen er død??

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp hatt en MA og vært til utskrapning. Hun kunne fortelle at når fosteret dør så vil graviditetssymptomene gradvis bli borte. Det værste er å gå rundt å tro man er gravid og så er det hele en bløff. Hos meg ble det oppdaget i uke 11, og tingen hadde vært død siden 7. uke. Følte meg snytt og var irritert på kroppen min for at den ikke sa fra før.

 

Det skal sies at fra jeg fant ut at jeg var gravid (i uke 4 eller 5) så var jeg helt sikker på at det skulle gå galt. Jeg bare følte det på meg. Intuisjon vettu. Nå er jeg gravid igjen og er myyyyye roligere. Jeg tror det går bra nå. Å være redd for ma er en ting, å føle det er noe annet.

 

Håper det går bra med deg og at den lille klorer seg fast og vil bli stor fin baby!!

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, synes det verste som kan skje er det du opplevde å tro det er noe der og så få vite at det er dødt!

Gratulerer med den nye spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...