Gå til innhold

trenger hjelp??? ang blødning etter SA

Anbefalte innlegg

Det er nå ca 3 uker siden jeg mistet. Jeg blør fortsatt, men det er berre brunlig utflod. det jeg lurer på er når jeg kan ha sex første gang??? er det slik at jeg bør vente, at det er farlig å ha sex før jeg får mensen igjen??? Jeg har lyst å hoppe i det når bløsningen er ferdig, er det ok?

Fortsetter under...

jeg har nå blødd siden onsdag, så det er 5 dager siden i dag at jeg mistet, blør ikke i dag, i går va det bare sånn brunt som kom ut, så jeg håper vi kan hoppe te køys i dag, legen min sa at det va helt greit å prøve med en gang blødningen va bort.

lykke til

Jeg hadde Sa på tirsdag, altså en uke siden i morgen.. Blør fortsatt :o( Men det kommer liksom i rykk og harde napp.. Av og til mye, av og til ingenting.. KOmmer mer når jeg hoster, ler, nyser, går på do osv...

Hm., håper det slutter snart, så jeg kan begynne prøvingen ogjen..

SELV OM, to leger på Ullevål har sagt at man bør vente en mens før man begynner prøvingen.. men "alle" andre sier jo at man kan begynne med en gang.. Hm.. får se hva jeg gjør... En jeg kjenner begynte med en gang.. Det tok 3 mnd før hun var gravid igjen, og hun fikk aldri mensen i løpet av disse tre mnd (hun har termin i aug, og alt er bra!).. Så det betyr vel at det ikke kan være altfor ille å begynne med en gang..

MEn jeg er jo veldig redd for å gjøre noe som gjør at sjansen for å miste igjen øker..

Annonse

Jeg hadde SA i januar. Blødde i 3 uker før SA'en. Var til UL flere ganger. De klarte ikke helt å finne ut hva som egentlig skjedde.. Og blødde 7-8 uker etterpå.

men jeg blødde mye mer en litt brunt blod. Det gjorde jeg først i slutten. Så det høres jo absolutt ut som dere er på slutten.

Nåt jeg nesten hadde sluttet å blø, begynte jeg plutselig å blø mye igjen - fant ut at det var mensen. Så etter det var det rett til køys igjen ; )

Lykke til alle sammen. Og her er babystøv til alle som vil ha *******************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...