annda Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 kan gyn se en spire på innvendig ultralyd? Vil han se det helt fra begynnelsen? Takk for svar!=)
anka81 Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 hei. No skal eg ikkje si det helt sikkert, men trur du må vere minst 6 uker før dei ser noe. Eg var på UL ii dag og han mente eg var 5 uker , men i følge meg skal eg vere7++++. Men han såg kun at det var graviditet i livmora.. Lykke til!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Hei! Legen min tok utvendig ultralyd på meg da jeg var i underkant av 6 fullgåtte uker på vei (5+4), bare for å utelukke en ny graviditet utenfor livmor. Da kunne vi se en fostersekk/eggpose, men ikke om det var noe inni den. Men legen kunne iallefall konstatere at graviditeten var inni livmoren - og det var det viktigste akkurat da. Jeg vil tippe at hvis ultralyden hadde vært innvendig, så kunne en sett mye mer.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 du får mye mer utav en ul hvis du har tålmodighet til å vente til uke 12..da ser du en baby, og ikke en rekelignende klump!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå