Gå til innhold

Jeg får krampe i ryggen når jeg ammer!!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått så utrollig vont i ryggen på høyre side. Har vont hele tiden, men spesielt under amming. Da får jeg en krampelignende smerte som er bare helt utrolig vont.

Er det noen som har vært bort i dette før. Jeg har ammet to andre barn tidligere og kan ikke huske at jeg har vært bort i dette før.

Jeg sitter i godstolen når jeg ammer så jeg føler at jeg får slappet av. Jeg sliter litt med å amme i sengen da han bare ruller for langt inntil meg og jeg har vansker med å flytte på meg i sengen pga bl.

Noen som har gode råd til meg???

Fortsetter under...

Ammepute eller andre puter på fanget hjelper, og så må du selvsagt ha føttene på en liten skammel når du sitter i den faste godstolen med håndlener. Hos meg måtte jeg ha en bitteliten pute øverst i ryggen også. Selv satt jeg faktisk best i skredderstilling med sofapute på kneet på den siden.

Husk at når du ligger så skal hodet på en litt tykk pute og skulderen må være på madrassen.

jeg har aldri klart å amme i sengen - fått krampe i ryggen med en gang. Går bedre nå da jeg har fått hengepupper!!!!!

Men når han var mindre var det kun sofaen med ammepute som funket her.....

Vet ikke om dette hjelper deg, men slik er min erfaring =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...