Gå til innhold

hjeelp hjeelp trenger svar

Anbefalte innlegg

Er på rugedag 11 i dag og har pittelitt med blødning, kjennes veldig ut som mensen er på tur. men blør ikke nok til at det er på papiret, men noen dråper i truseinnlegget.

Noen som har hatt blødning men likevell værdt gravid?

Huff tror løpet er kjørt for min del, æsj æsj.

pyton dag i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9424733-hjeelp-hjeelp-trenger-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her... Jeg testet positivt i går på RD 10, men nå har det komet masse svarte crinonerester, og litt blod blandt det igjen. Kommer når jeg tørker meg, og litt i truseinnlegget.

Jeg synes også det kjennes ut som mensen....

Uff, men får bare lyst til å HYLE! Er det virkelig kjørt for oss nå?

hei

åssen rugedag er du på nå da?

tror nok det er kjørt for oss. kommer mere blod, tror nok det er begynnelsen på mens for min del.

har ikke turt å teste i dag, venter til i morgen på rugedag 12 men er ikke akkurat opptimistisk. æsj for en pyton dag.

tårene bare renner og renner.

pokker å.............

Nå er jeg nok skikkelig kjip, men det der kjenner jeg godt igjen. Jeg begynte også med litt blødninger på rugedag 10, og var da overbevist om at jeg ikke var gravid... Og det stemte det. men det tok 5 dager før mensen satte inn med full styrke.

Beklager å gjøre dere mer bekymret, men jeg vet hvor jævlig den følelsen er når man begynner å blø. Men de sier jo at det kan være håp likevel, for det er mulig å blø av crinonen og samtidig være gravid. Så ikke gi opp før du virkelig skjønner at mensen er der....

Sender deg en trøsteklem for dette er grusomt å måtte oppleve.

Jeg er på RD 11 i dag. Var en lykkens dag i går når jeg testet positivt, men nedtur i dag igjen. Kanskje det bare var en kjemisk graviditet siden jeg har begynt å blø nå? Huff...

Føler med deg, vet så godt hvordan følelsen er. Den suger, rett og slett!

Trøsteklem til deg!:-)

Hei!

Jeg har hatt mensblødning ved begge mine forsøk, fra rd 12 og 13. Jeg var helt sikker på at begge forsøkene var misslykket, men har i dag et nydelig barn fra hvert av forsøkene!

Lykke til!!! Håper du er like heldig som meg :)

Annonse

åhh håper jeg er like heldig som deg.

men har egentlig mistet troen på at jeg kan være gravid.

men vi får se i morgen hva testen viser. nødropet blir på onsdag da jeg har rugedag 14 og skal teste for siste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...