Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jeg griper etter hvert minste halmstrå nå... Men hva tror dere?? Jeg var inne hos lege på grunn av en minimal blødning den 21. mai, hun tok innvendig UL på meg, og fant ingenting unormalt, men siden jeg var kommet såpass kort fant hun eller ikke liv. Etter undersøkelsen begynte jeg å blø en del mer, ble ikke så bekymret, siden hun var rimelig hardhendt "oppi der". Den 22. mai derimot, tok blødningen seg kraftig opp, omtrent som en mensblødning, og denne blødningen vedvarte frem til i dag, nå spotter jeg bare litt. Det ble tatt serum HCG den 21. og den 23. mai, men disse har jeg enda ikke fått svar på, skal ringe inn på tirsdag. I går og i dag har jeg vært veldig kvalm, er dette positivt? Eller griper jeg bare etter et halmstrå som ikke fins??
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 hvor langt er du på vei??? jeg spotta en dag, fikk blødning dagen etter...hadde ikke vondt i magen...fikk time på UL. der så han at det ikke var noe liv (jeg skulle vere/var 6uker) når jeg kom hjem begynte det å blø mer, og jeg fikk mensenverk (jeg bruker ikke ha det til vanlig men dette var tydlige mensenmagesmerter) og etter et par timer med magevondt kom "fosteret" ut, det var ikke til å unngå å se. var en liten slimete avlang klump. jeg var kvalm den dagen jeg mista, nå er det borte. sier dette ikke for å skremme deg, men kanskje forberede deg litt på at du kanskje har mista...jeg vet det er fryktelig vondt. har mista to ganger på rad nå men vi gir ikke opp. det kan også vere at du har mista en tvilling, men da ville jeg tro at gynekologen hadde sett to "foster" på skjermen når du var på UL..... ønsker deg lykke til uansett hva som måtte skje:) tenker på deg!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Jeg var bare rundt 5 uker når jeg var inne til UL, så hun kunne ikke se noe annet enn at det var noe i livmoren. Har ikke kommet annet enn blod da, ikke noen form for klumper eller koagler... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå