Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har termin 14.sept og har vel gått opp ca. 5 kilo. Går litt opp og ned, så det varierer litt!

Gikk opp endel før jeg blei gravid jeg da, så jeg har nok å gå på!! Men er plutselig (nå i uke 25) blitt kvalm igjen, så jeg er spent på hvordan det går fremover!!

Dere da?? Er kostholdet normalt?

Annonse

På siste kontroll i uke 22 til legen hadde jeg gått opp 2 kg (gikk nemlig ned først) så hun regnet utifra nedgangen:)

vet ikke om jeg har lagt på meg mer nå, men det har jeg helt sikkert. Er uke 23 nå og skal til JM i uke 25 så da får vi se:=)

Annonse

8,5 kg, uke 26...Får dog fortsatt på meg de gamle buksene mine :-) Synes likevel det er litt vel mye.... og frykter å ende på over 20 kg :-(

Trener 4-5 ganger per uke (spinning, styrke og kondisjonsappartat (elipse?)). Spirer rellativt sunt..

grunnen til at det er så forskjellig er at alle har forskjellig utgangspunkt og så lenge du spiser sunt og variert legger man på seg det som er riktig for akurat deg:) på disse vekttrådene burde vi derfor også skrive hvor høye vi er og hvor mye vi veide før vi ble gravide?

I utgangspunktet veide jeg 50kg, og jeg er 163 cm høy. I uke 21 hadde jeg gått opp 17 kg. Det er tre uker siden nå, men har ikke veid meg siden. Sist svangerskap gikk jeg opp 24 kg totalt, men at forsvant etterpå. Er ikke så vedig bekymra for veta akkurat. Spiser også sunnere nå enn når jeg ikke er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...