Gå til innhold

da har jeg vært på ul i dag....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 6 uker i dag...legen så 2 fostersekker me hver sin prikk i men ikke noe hjerteslag..va litt for tidlig ennå mente han..noen som har opplevd d samme?? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei?

jeg fikk se mine to små hjerter slå vel litt over 7 uker.. Har hørt at noen har fått det tidligee også, men det er svært individuelt.

Tvi, tvi det går nok sikkert bra.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he...litt surrete i hodet for tida, du skrev jo at du er seks uker..

 

Jeg har vært til 3 ul allerede pga. blødninger etc. er 10 uker nå. Har hatt tre forskjellige leger, og må si at kompetansen deres og måten de gjør ting på varierer. Ikke alle som er like flink til å se ting på ul.

Du skal nok sikkert inn igjen snart.

Lykke til :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har opplevd nesten det samme ja. Jeg var på ul i uke 6, og fikk konstatert at jeg var gravid med tvillinger. Han så kun hjertelyd hos den ene. Jeg fikk ny time til ul etter to uker. Nå viser det seg at jeg er gravid med et barn. Dette er helt vanlig, og min datter på 14 år var også opprinnelig en tvilling. Det er slik naturen er. Det viktigste er vel at du får undersøkt dette relativt raskt ved en ny ul. Hjertet starter vel å slå ca 5 graviditetsuke (7 uke for mor). Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tvillinger! så moro :-)

Jeg var på UL i uke 5+3 eller 4? , å da så legen kun et sort hull, men på fredag var jeg inne igjen 6+3 eller 4, å da så vi et bittelite hjerte som banket :-)

Det kan være at du er et par dager kortere på vei enn du først trodde? Eller som andre sier, alle er ikke like.... Noen ser det i uke 5 andre i uke 7 !

 

Ønsker deg ihvertfall masse lykke til med spirene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar..ja legen sa at jeg nok var litt mindre på vei enn jeg trodde..kansje et par dager mindre men,di pleide som regel ikke å se hjerte før i uke 7 men då kom ann på befruktningen :) jeg er akkurat 6 uker i dag i følge mens da men men..skal på ul 4 juni å da er jeg 7+1..var på ul for 4 dager siden å da var d bare hull å ingen prikker men d var d i dag da..så d må jo vær positivt....klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare ett sort hull? jeg var på ul i mars pga blødninger i over to mnd. Gikk på pillen. Gyn.legen så ett sort hull å spurte om jeg var gravid...nehhh tror ikke det svarte jeg. Han trodde da at det kanskje var en polypp og spylte vann inn i meg. Dagen etter begynte jeg å blø noe mektig!! Har pcos så jeg tvilte på at jeg var graivd...kan dette ha vært starten på ett svangerskap da?og evnt. denne spylingen inn i livmoren har ført til abort???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...