Gå til innhold

Hvor lang tid etter el kommer festeblødningen?


Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å regne ut sånn ca hvor langt jeg er på vei, men er ikke så lett siden jeg ikke har skrevet ned når jeg har hatt mens.

Mener å ha sett en plass ca hvor lang tid etter el man får festeblødning, og jeg husker når jeg hadde den, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Festeblødning kan komme når egget fester seg i livmoren, og det skjer vel ca rundt den tiden man venter menstrasjon + - noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare litt sånn lys rosa utflod i trusa, og ikke noe mere.. Et par dråper bare kansje.. Men det tror jeg er individuelt. :) Er ikke alle som får det heller. Jeg trodde det var begynnelsen på mens, for det er sånn den starter hos meg, noen dager med litt lys rosa/brun utflod, men det ble bare med den lille flekken, og ingen mens kom, etter litt over en uke tok jeg en test, og den var positiv. :)

 

 

Tusen takk for svar forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde festeblødning den dagen jeg skulle ha mens og dagen etter. Utseende var akkurat slik du beskriver og jeg pleier i likhet med deg ha akkurat dette helt i begynnelsen på mensen. Jeg visste jeg var gravid da, for jeg testet positivt 5 dager før ikm..men det er jo ikke så veldig vanlig å få utslag så utrolig tidlig, forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke utslag før et par dager etter ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke noen festeblødning med nr 1, og hadde det heller ikke denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...