Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vil gjerne dele erfaringer og tanker når det gjelder å ta stilling til fosterfamilien der min sønn på 3 og ett halvt år er om jeg vinner neste runde i fylkesnemda.

Han har vert der siden 1 år gammel og har en sterk tilknytning der nå.

Jeg har en rellativ grei dialog med fosterfar/mor, men det er ikke mer en hva jeg får muligheten av når jeg er på samvær som er 4 t en gang i mnd.

Mor til sønnenn min er ikke i stand til å ta seg av han pga hennes alvorlige diagnose så det blir bare meg som kan få han tilbake.

(til en liten oplysning har han aldri bodd hos sine biologiske forelde)

Mor fikk en fødselspsykose og ble inlagt da gutten var 2 dager gammel. Dag 3 hentet dei han utan forvarsel.

Jeg har selv en diagnose ADHD som jeg får behandlig for som bv har brukt imot meg fra dag 1. Jeg bruker ikke noe rusmidler og har aldri vert i kontakt med myndighetene eller noe. Jobber innan ett bedrifrt der jeg får fast ansettelse fra høsten av. Trener en del og er veldig glad i paragliding.

Om jeg vinner frem, hvordan vil samarbeidet eller dialogen bli mellom meg og fosterfamilien bli etter den lange tiden hos dem?

Hvordan vil sønnen min reagere følelsesmessigt på dette?

Ta gjerne kontakt dei som er i samme situasjon eller har vert ol.

Jeg setter stor pris på alle tilbakemeldinger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ville bare ønske deg lykke til!

Kan dessverre ikke hjelpe deg spesifikt. Håper du har lagt ut dette innlegget på Aleneforeldredebatten, der kan de masse om rettighetene dine...

Skrevet

hei....

takk for ditt inlegg. Alenedebatten? hvor finner jeg den? har lett på alle mulige steder.

Ja den kampen skal vinnes og jeg skal aldri gi opp min elskede sønn i dette. Den klompen er livet mitt og min insperasjon. Elsker allt med han og kan ikke vente til neste gan jeg skal ha samvær. Som sagt er det helt forferdelig å bli fratatt sønnen sin men jeg har lært å se fremover også da. Har en god advokat og en kjernegod familie som støtter meg fullt og heilt her. Jobber, trener og flyr en del paraglider og da får jeg ikke annet en en god følelse av.

Eg elsker han av hele mitt hjerte og holder fast på håpet å ha han hjemme etter allt dette. Ja jeg vet det kommer til å komme en del problemer undervegs fordi det er nok fosterfamilien som har hatt han fra den tiden som var aller viktigst for ett barn. Synd det har tatt så lang tid dette. (sukker og kjenner det henger en klomp i halsen allerede her)

tro håp og kjærlighet....(alle gode ting er 3)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...