Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!!!

Ifølge siste syklus hadde jeg 28dager,å jeg forventer mensen iløpe av di neste dagene,men så tok jeg for et par timer siden en eggløsningstest bare for å gjøre det,hadde en igjen..så jeg tenkte bare jeg skulle bruke den..Da fikk jeg positivt utslag??Er ikke det litt rart da?Har skikkelig vondt i brystvortene for tiden,å en merkelig følelese i magen..som om jeg har tatt sit up`s,noe jeg ikke har gjort!!For en 3 ukers tid siden(kanskje litt mindre) var jeg så innmari trøtt,hele tiden..sov konstant...Skjønner ikke hva som skjer...

Er det mulighet for at en positiv eggløsnings test nå kan være utslag på graviditet???

håper noen kan hjelpe meg..Er litt i villrede.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9423585-skj%C3%B8nner-ingenting-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtthet og vondt i brystene og magen er jo alle symptomer på graviditet, også har jeg lest at flere her inne har fått positivt utslag på el-tester når de har vært gravide.. kjøp en Graviditetstest =) Venter du mensen straks så er det ganske sannsynlig at den vil slå ut positivt den og, hvis du er gravid =)

Så spennende!! Har du prøvd lenge??

Lykke til =)

Nok en bekreftelse på at det gjør susen å legge ting litt bak seg.. er kroppen for stressa så skjer det ingen mirakler!! hehe.. krysser fingra for at testen er positiv =)

Er selv i 1. pp i prøvinga med nr 2. Har kjempelyst til at det skal klaffe med en gang, men har selvsagt ingen tro på at det skal gjøre det =)

Si fra hvordan det går når du har testa =) Jeg henger garantert på disse sidene og følger med =)

Det blir spennende å teste nå...synes bare magen kjennes så innmari støl ut!!Skjønner ikke hvorfor...hmmmm....

Ja,jeg hadde virkelig problemer med å lutte å tenke baby!!Alt dreide seg om det..Har ingen barn fra før,så når jeg slutta på pillen trodde jeg det var bankers å bli gravid,men det viste seg å være litt værre enn som så!Har gådd på dobbel pergo kur for en å en halv mnd siden,det stabiliserte syklusen min ihvertfall...Så vi får e hva tiden viser..er veldig spent selv=)

Skal gi beskjed med en gang jeg har testa=)=)=)

Annonse

Hadde meg litt igår da...Kanskje det gjør susen?

Tåler ikke mye akkurat nå,brystvortene formelig står rett ut..heheh!!Alt gjør vondt,faktisk bh``n gjør vondt...huff=( Som jeg syter...magen kjennes helt "strekt" ut....klarer nesten ikke komme meg opp av sofaen...Håper min lille hyrde stund i går holder!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...