Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Han har nylig begynt med kun mme, tidligere fikk han både mm og mme, men jeg har ikke melk igjen i brystet pga brystreduksjon for noen år siden. Nå har han fårr mme i tre-fire dager, og han har begynt med noe merkelig, regelmessig gjennom hele døgnet så trykker han og trykke og spenner magen, akkurat som om han prøver å bæsje med treg mage. men han har bæsjet en gang i døgnet hele tiden, og da har bæsjen hatt helt normal konsistens. Spesielt om natten trykker han mye etter å ha spist. Han er bare tre uker gammel snart, og er i utgangspunktet fem uker for tidlig født. Han sover mye hele døgnet, kun våken for mat og bleieskift, og knapt nok da, har en liten periode i 8 - 9 tiden på kvelden hvor han er litt mer våken og titter seg rundt. Burde jeg bekymre meg, trykkingen om natten gjør at han sover dårligere, og han spiser ofte om natten for det virker som han bvlir for sliten til å spise nok og derfor vil ha mat oftere. Jeg bruker malte i maten etter jordmors anbefalinger.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Min jente lagde sånne trykkelyder de første 2 mnd (ikke så lett å huske hvor lenge det varte, nå er hun 6 mnd og man glemmer fort) - spesielt om natten etter jeg hadde ammet hun. Vi hadde inntrykk av at hun gjorde det i søvne, og det var ikke bæsj i bleien på morgenen. Hun fikk bare mm, sov veldig mye, bæsjet ganske så mye på dagen og var ellers en fornøyd baby. Er du sikker på at han sover dårlig om natten selv om han trykker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå