Etaner Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jeg syns lillefot sover så mye. Han sover stortsett hele tiden bortsett fra ved spisetidene, da er han våken 1 times tid, den tiden det tar å spise, skifte bleie, rape og kikke litt rundt seg. Men så er han i drømmeverden igjen. Dette bekymrer meg egentlig ikke så mye, er heller mer uvant fordi førstemann kan jeg ikke huske sov noe særlig i det hele tatt når han var så liten (-; På en måte er det jo veldig deilig da siden jeg får god tid til eldstemann og andre ting i hus og hage.. Men som sagt uvant. Hvor mye sover deres små?
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 hihi samme her. Jenta mi sov aldriiiiii når hun var liten, kunn korte blunder på 15 min nå og da. Men lillegutt på 6 uker sover stort sett hele tiden. Våkner spiser, skifter bleier så er det på igjen. Synes det er bare deilig jeg. =) Blir nok snart tid til å leke og kose med de å, for da kommer til ikke til å ha tid til å sove.
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Sånn er min lille mann også, akkurat som om han er litt innadvendt, og blir fort sliten. Men han ble født fem uker før tiden så jeg håper han våkner til etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå