Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Hvor plasserer dere babycallen i vogna? I vogna mi så var det en lomme til dette, sto tilogmed babycall på den. Men det ble trekt tilbake fordi det var for nærme babyens hode.. Så nå er det bare en vanlig lomme der, den henger på innsiden av den "kallesjen" (er det det det heter?? så så rart ut..). Men jeg tør ikke bruke den til babycallen da.. Men setter den nedi bagen, på siden, sånn ca. ved babyens mage.. Er det noe fare med strålingen da?
mammaentiltrulte Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 vi har en tutonia prestige og på den er st en lomme på utsiden av kallesjen oppe ved hodeendn. har super nova og ble anbefalt å ha den der av de i butikken. og det funker kjempe bra!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Så da burde jeg kunne ha den i lommen på vogna mi også da.. Er jo ikke såå stor forskjell på og ha den på utsiden og innsiden..
St.Sunniva Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har sånt handlenett på vogna, så jeg putter den oppi der, men det er jo fullt mulig å bare sette den på gulvet ved siden av vogna. Den tar jo inn når barnet gråter allikevel. Kan jo sikkert sette den i kurven under vogna også, dersom man har det.
rødhette* Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Vi har den liggende oppå dyna, ved fotenden. Har ikke tenkt på det med stråling, bare tenkt at det er greit å ha den et sted der den lett tar inn lyd, og der lillegutt ikke får tak i den selv.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 må man tenke på det og nå?:S jeg har plassert den rett ved hodet hans jeg. jajja, ikke mange gangene vi har brukt den. har han rett utfor vinduet, så hører han uansett.
Anonym8579 Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Vi har den stående på bakken vedsidna vogna vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå