tudeluuu Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Gravid -------------------- Over i ny pp -------------------- Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp
-fant - 05.03.2008 Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Gravid -------------------- Over i ny pp -------------------- Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp fant 8pp (tror jeg hadde en skyggestrek på testen i dag.. ikm i morgen og ny test på tirsdag hvis ikke tanta kommer)
Lillegull og spiren Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Gravid -------------------- Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp fant 8pp (tror jeg hadde en skyggestrek på testen i dag.. ikm i morgen og ny test på tirsdag hvis ikke tanta kommer)
Phantom´ Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Gravid -------------------- Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp fant 8pp (tror jeg hadde en skyggestrek på testen i dag.. ikm i morgen og ny test på tirsdag hvis ikke tanta kommer) Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går.
jiha Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Gravid -------------------- Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp fant 8pp (tror jeg hadde en skyggestrek på testen i dag.. ikm i morgen og ny test på tirsdag hvis ikke tanta kommer) Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=(
Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp fant 8pp (tror jeg hadde en skyggestrek på testen i dag.. ikm i morgen og ny test på tirsdag hvis ikke tanta kommer) Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer.....
-fant - 05.03.2008 Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer.....
tudeluuu Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp
trollmamsen Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen)
MamiMaribel Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-(
alex83 Skrevet 29. mai 2007 #14 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-( MamiMaribel alex83 venter fortsatt, tror ikm er søndag. krysser fingrene for alle her
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #15 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Lille bøllefrø Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-( MamiMaribel alex83 venter fortsatt, tror ikm er søndag. krysser fingrene for alle her
¤tingeling¤ Skrevet 29. mai 2007 #16 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Lille bøllefrø Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-( MamiMaribel alex83 venter fortsatt, tror ikm er søndag. krysser fingrene for alle her ¤tingeling¤ - GRATTIS SÅ MYE DERE SOM ER GRAVID!!!
Bebis120408+150511 Skrevet 29. mai 2007 #17 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Lille bøllefrø Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-( MamiMaribel alex83 venter fortsatt, tror ikm er søndag. krysser fingrene for alle her ¤tingeling¤ - GRATTIS SÅ MYE DERE SOM ER GRAVID!!! Bebis08?-3pp
Bula-fødeklar Skrevet 29. mai 2007 #18 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Lille bøllefrø Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-( MamiMaribel alex83 venter fortsatt, tror ikm er søndag. krysser fingrene for alle her ¤tingeling¤ - GRATTIS SÅ MYE DERE SOM ER GRAVID!!! Bebis08?-3pp Bula. Har fått mens-smerter; snufs....IKM 2. juni
skimre Skrevet 29. mai 2007 #19 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Lille bøllefrø Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-( MamiMaribel alex83 venter fortsatt, tror ikm er søndag. krysser fingrene for alle her ¤tingeling¤ - GRATTIS SÅ MYE DERE SOM ER GRAVID!!! Bebis08?-3pp Bula. Har fått mens-smerter; snufs....IKM 2. juni *mina*
Nordlyspar♥ Skrevet 29. mai 2007 #20 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Lille bøllefrø Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-( MamiMaribel alex83 venter fortsatt, tror ikm er søndag. krysser fingrene for alle her ¤tingeling¤ - GRATTIS SÅ MYE DERE SOM ER GRAVID!!! Bebis08?-3pp Bula. Har fått mens-smerter; snufs....IKM 2. juni *mina* NordlysparØnskerSpire(5pp)IKM 31.mai.
Embalasjen *påovertid* Skrevet 29. mai 2007 #21 Skrevet 29. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Lille bøllefrø Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-( MamiMaribel alex83 venter fortsatt, tror ikm er søndag. krysser fingrene for alle her ¤tingeling¤ - GRATTIS SÅ MYE DERE SOM ER GRAVID!!! Bebis08?-3pp Bula. Har fått mens-smerter; snufs....IKM 2. juni *mina* NordlysparØnskerSpire(5pp)IKM 31.mai. Embalasjen (5pp) IKM 3.juni
søljenes Skrevet 30. mai 2007 #22 Skrevet 30. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Lille bøllefrø Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-( MamiMaribel alex83 venter fortsatt, tror ikm er søndag. krysser fingrene for alle her ¤tingeling¤ - GRATTIS SÅ MYE DERE SOM ER GRAVID!!! Bebis08?-3pp Bula. Har fått mens-smerter; snufs....IKM 2. juni *mina* NordlysparØnskerSpire(5pp)IKM 31.mai. Embalasjen (5pp) IKM 3.juni FrøkenHåpefull, ikke tegn til tanta, og en god del utflod. Så håpet som var svunnet som dugg for solen for ikke så lenge siden bygger seg kraftig opp om dagene IKM 29.mai
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. mai 2007 #23 Skrevet 30. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Lille bøllefrø Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) *BabyCakes* Over til den 1 pp=o) (vet ikke om jeg skal hit eller ikke, fikk TR på søn, go skulle vel hatt den om en uke fra idag ca..Ustabil syklus) Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-( MamiMaribel alex83 venter fortsatt, tror ikm er søndag. krysser fingrene for alle her ¤tingeling¤ - GRATTIS SÅ MYE DERE SOM ER GRAVID!!! Bebis08?-3pp Bula. Har fått mens-smerter; snufs....IKM 2. juni *mina* NordlysparØnskerSpire(5pp)IKM 31.mai. Embalasjen (5pp) IKM 3.juni FrøkenHåpefull, ikke tegn til tanta, og en god del utflod. Så håpet som var svunnet som dugg for solen for ikke så lenge siden bygger seg kraftig opp om dagene IKM 29.mai
Embalasjen *påovertid* Skrevet 31. mai 2007 #24 Skrevet 31. mai 2007 Gravid -------------------- prøver_på_nr.3 Bris med februarmirakel Lille bøllefrø Over i ny pp -------------------- baas¤10pp kom frem lille spire¤ Over til pp 11:( fant 9pp (begynner å bli lei nå) *BabyCakes* Over til den 1 pp=o) (vet ikke om jeg skal hit eller ikke, fikk TR på søn, go skulle vel hatt den om en uke fra idag ca..Ustabil syklus) Embalasjen inn i 6pp, TR kom 2 dager for tidlig :-( Venter fortsatt, og håper at TR ikke dukker opp -------------------------------------------------------------------- tudeluuu 1pp Phantom. 1 pp Dag 29 i dag. Slutta på illa for en mnd siden, så vet ikke helt om jeg er i rute. Testa 1 strek i går. Drømmer;) testa skyggestrek i går, men håpet er vel mer eller mindre ute.. ikm tirsdag,men tror den kommer=( ¤ Snart 4-barnsmamma - 4pp ¤ - har ikm til torsdag, håper veldig at spira sitter nå.... Men skal ikke forundre meg om tr kommer tuslende til helga Typisk meg om det skjer..... fant 9pp gigamama (svak strek på søndag, ny test i morgen) MamiMaribel - dag 29, alt tyder på at vampyren er på vei:-( MamiMaribel alex83 venter fortsatt, tror ikm er søndag. krysser fingrene for alle her ¤tingeling¤ - GRATTIS SÅ MYE DERE SOM ER GRAVID!!! Bebis08?-3pp Bula. Har fått mens-smerter; snufs....IKM 2. juni *mina* NordlysparØnskerSpire(5pp)IKM 31.mai. FrøkenHåpefull, ikke tegn til tanta, og en god del utflod. Så håpet som var svunnet som dugg for solen for ikke så lenge siden bygger seg kraftig opp om dagene IKM 29.mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå