Gå til innhold

Noen fra Fredrikstad og i nærheten her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært på ultralyd, men spurte ikke om jordmoren så hvilket kjønn det var. Var så spesiell opplevelse at jeg glemte det rett og slett! Vurderer å betale for enda en, vil gjerne vite hva det blir.

Både jeg og kjæresten føler på oss at det er ei jente. Da blir navnet Cathrin.

Vet du hva det blir? Gleder ungene seg il å bli storesøsken? :)

Annonse

Hei igjen,

Vi kjøpte rekkehus i går, så det blir flytting innen et par måneder! Flytter fordi sambo har fått jobb i Halden, jeg skal pendle til min jobb i Oslo. Regner med å gå ned til 80% stilling etter permisjonen, sånn at jeg ikke blir borte hjemmefra noe lengre enn jeg er i dag.

Har fått fødeplass på Ullevål men må søke om å få Sykehuset Fredrikstad nå, blir litt langt å kjøre inn til Oslo når det setter igang.. :-)

Jeg bor i Fredrikstad, dvs rettere sagt på greåker i sarpsborg, men det er jo rett utfor fredrikstad kommune..

Venter en liten gutt (tror vi) i slutten av september, og har ei jente på snart 3 fra før..

Jeg er 27 år og sambo er 30, og veldig åpne for å møte nye mennensker i samme situasjon som oss selv, altså nybakte foreldre:-)

Bim- treff i Fredrikstad imorgen, onsdag 20 juni klokka 12.00, på peppes, det er alltid veldig koselig og en flott sjanse å komme i kontakt med folk på.. Så bare å møte opp, hadde vært koselig med noen nye fjes:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...