Gå til innhold

må blåse ut litt furting sånn kjapt:P (kort furteinnlegg) :P

Gjest

Anbefalte innlegg

skal i konfirmasjon om 20 minutter, har skikkelig sånn løs mage med mageknip i tillegg, men det er greit nok for de har vel do dær å.. men føttene mine er så fulle av vann at jeg får ikke på meg selv de største sandalene mine.. er første gang det skjer.. men hva søren skal jeg ha på føttene da???? uff jeg gruer meg altså.... timer med hovne føtter,dårlig mage, vond rygg og såklart disse blikkene pga at jeg skal bli alenemor og er diiiger som en elefant:( jaja om jeg får til skal jeg i allefall digge brutalt innpå med mat .. sukk... heldige er de som kan slappe av hjemme i dag!!!

Fortsetter under...

Ha en fin dag da! Du får i alle fall god mat, og her sitter jeg med en sovende baby på armen som ikke vil ligge for seg selv i dag... Og jeg er skikkelig søtsjuk!!!!!!!! Hm, lurer på å ta en tur til shell og kjøpe meg en iste og en boks smågodt... ;-) Så fornuftig er jeg i dag, og, jeg burde jo absolutt fylle bensin... ;-)

snop er digg og iste enda bedre!!!:) vel jeg ble ingen gammelost.. føttene er så hovne nå at jeg ikke klarer stå på de så nå sitter jeg med beina i sofan og skal til en aldri så liten lege på tirsdag for sånn går det bare ikke an å gå... huden sprekker snart og det er dritvond å stå på beina så tror han pent skal få lov å sjekke blodtrykk å greier altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...