Gå til innhold

Noen som har satt inn 2 egg....blødd...men blitt gravid med 1?

bollibompa

Anbefalte innlegg

Hei...tenkte jeg skulle spørre dere her inne som er så heldige å være gravide :-)

Jeg satte inn 2 egg 16 mai, og skal derfor ikke teste før på onsdag. Jeg tar Progestan og da får man jo som regel ikke mens før et par dager etter man har stoppet med å ta de.

Denne gangen fikk jeg mensen allerede i går, og det kom som "julekvelden på Kjærringa" kan man si. Jeg var overhodet ikke forberedt på at den skulle komme så tidlig. I tillegg har jeg vært kvalm i noen dager, så jeg hadde så god følelse denne gangen.

Dette er vårt 8. forsøk, så jeg er forsåvidt vant med skuffelsene, men jaggu er det tøft allikavæl.

Det jeg håper på nå, er jo at jeg blør fordi ett av eggene skal ut, og at det andre klamrer seg fast. Men jeg vet at det ganske urealistisk.

Men jeg tenkte å høre med dere da, om hvordan det har foregått ved innsetting av 2 egg, og der dere har blitt gravid med kun 1. Har dere da hatt blødning?

Fortsetter under...

Jeg opplevde det! Jeg ble gravid på mitt første forsøk, og mensen kom på RD 9!! Jeg fikk sjokk... Og som jeg blødde!

Hadde satt inn 2 egg, og jeg blødde mye mer enn en vanlig mens.

Men de ville uansett ha en blodprøve, i og med at jeg testet postivt på en urintest. Og hcgèn var akkurat som den skulle være:-)

Det at du har fått blødning så tidlig, kan være for at det ene egget har gitt seg, men det andre kan være på plass selv om!:-)

Håper det er slik det er for din del, og ønsker deg lykke til!:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...