Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gutten vår på 5 uker griner så er vi nødt til og gå rundt med han... da stopper han og gråte.... setter vi så mye som en rumpeball på soffan(selv om vi husker på han) begynner han og hylgrine igjen... står vi opp igjen og gå, bråstopper han med gråtingen.....

LItt tungvindt og gå og bære på han så lenge blir jo helt av i armer... vist han begynenr og døse, går det greit at vi setter oss ned... Har fått en bæresile, og der sovner han som regel om vi putter han oppi...

men er han bortskjemt eller hva er det som gjør at vi måå gå med han?:) Han kikker åsså veldig rundt seg når vi går, blitt veldig nysskjerrig..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en myte at det går an å skjemme bort en baby på 5 uker. Han er ikke bortskjemt, han har bare et stort behov for nærhet, noen babyer er bare sånn. Hadde det på samme måte med Nikolai, måtte bære på han hele dagen.

Og det er bare positivt at han er så nysgjerrig! Det er sikkert veldig gøy å kikke rundt og se på verden mens man sitter trygt inntil mamma!

Mitt råd er ikke stress, bare nyt at han har tid til å kose sånn med mamma:) Nikolai har det så travelt for tiden at han ikke vil sitte på fanget lenge om gangen å kose..

Skrevet

Dette er akkurat som at det skulle vært skrevet av meg selv :-) Snuppa vår er også slik...kan ikke sette seg ned, for da er det hyyyyl. Men nå har hun blitt så stor, at hun uansett ikke sovner på armen, så jeg MÅ legge henne i vogna. Tror ikke hun har blitt noe bortskjemt av den grunn, for hun sovner fint i vogna på dagen og i senga si på kvelden. Jeg bruker å legge en koseklut over ansiktet hennes, slik at hun ikke ser så mye rundt seg.

Du kan aldri skjemme bort en baby for mye....men pass på når de blir eldre ;-)

Skrevet

Sånn var snuppa her og.......Kunne aldri sette oss ned. Men det er jo ikke så mye annet å gjøre....legger du han fra deg,forstår han jo ikke hvorfor.....

Det kommer til å gå over etterhvert. Vi fikk oss også bæreslynge.

Skrevet

Kjøp et bæresjal/ ringslynge/ meitai - så får du avlastning for armene dine!! Dessuten får du armene fri til å gjøre enkle oppgaver :) Jeg har mange timer med gutten min i ringslynge! Han er også fem uker og den eneste måten å roe han av og til er å putte han nedi slynga. Der koser han seg - liker å ha det trangt og godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...