Gå til innhold

Klarer dere å gjemme alle farlige ting??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går ikke.... da var det det med Nei.. så dagene er virkelig fulle av utfordringer. Oscar har først reist seg for fire-fem dager siden, så farene har blitt mange flere de siste dagene... oppdaget han i fjerde trappetrinn her på fredag og da var det bare å stresse ut å kjøpe trappegrind. Stikkontaktene er sikret og skapet med vaskemidler, ellers så må han bare lære - stuebordet står midt på gulvet for at han ikke skal ramle på det når han detter etter å ha reist seg i sofaen... Mine to andre var ikke sånne plukkere som han, de var også mye mer forsiktige når de reiste seg.... En spennende sommer vi går i møte ja.. :-)

Ikke så lett det nei. Har ikke trapp, så den er grei. Har snudd dørhåndtaket til kjellerdøra og døra ut i vindfanget. Men han rekker jo ikke opp dit ennå. Stikkkontakter er sikret, og ting jeg er redd for flytter jeg bort. Bøkene i hylla setter jeg så tett at han ikke får de ut. Og duker har jeg ikke brukt på 10 år. Ellers så er det bare å løpe... (har ikke farlige vaksemiddler ol. i skapet under vasken)

Det er ikke ledninger det går på her, men knapper. Han har funnet ut at det går ann å sette på opptak på dvdopptageren uten å bruke fjernkontrollen. Mere en jeg visste... Finner stadig at han har satt på opptak. Men det er jo ikke så falig, får bra passe på så han ikke begynner å stappe noe inni...

Annonse

Har puttet en stikkontaktbeskytter i, men han plukker ikke på kontaktene.. gjorde det en periode da jeg sa nei.. så satt jeg i beskytter i den kontakten og lot han plukke - og etter det har det ikke vært interessant..

Det skumle her i huset er vel de store, tunge bøkene han drar ut av bokhylla.. har landet en på tåa hans - og det gjorde VONDT.. :( Men kan ikke tømme hyllene heller føler jeg..

Han er fæl til å pelle på dobørsten, så det er bare å huske å lukke døra.. Samme med trappa - så lenge døra er igjen så trenger jeg ikke trappegrind.. Innen han rekker opp til døra så klarer han også å gå i trappa..

vaskemidler har jeg i skapet under vasken.. han klarer ikke åpne de dørene enda men ser sitt snitt hver gang jeg skal inn med søpla.. så har en sånn sperre på der..

Ellers er knall og fall og blåmerker noe vi bare må regne med.. han er ganske aktiv og går snart hvis han holder seg fast i noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...