Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Her kommer en liten hilsen fra oss i Danmark.. Deilig å være norsk i danmark hihi.. Optimist skal på ny ultralyd her nede på mandag. Jeg skal sette eggløsningssprøyten kl 21 i kveld, uttak tirsdag og innsetting torsdag.. Så har tenkt å lure med Optimist på tivoli i dag hehe våre kjære elsker karuseller så det blir vel at de sitter i en eller annen vogn mens Optimist og jeg spiser sukkerspinn hehe... God pinse til alle sammen.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 God pinse til dere to jentene i Danmark ! ) Jeg kunne godt tenkt meg å tatt noen dager sammen dere i tivoli ! Jeg elsker karuseller !Men for øyeblikket er det vel berg og dalbane nok for oss alle med ivf forsøk.Dere ligger litt foran meg i løypa,og vil vel vite utfallet i den tiden jeg forhåpentligvis opplever å få bli ruger. Jeg er spent og forventningsfull på deres og egne vegne. Måtte dette bli den sommeren vi har venta på ! Klem i fleng )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 Takk takk vennen.. gleder meg som en unge nå til Optimist kommer seg ned hit.. nå er det på tide med Cafè og kos...
skifer Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Så koselig med hilsen fra Danmark,kos dere jenter og masse lykke til:) Klem fra Skifer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Da har du egguttak i dag Tullemor. Sender noen gode tanker sørover til deg jeg. Samt et håp til optimist om at eggene skal vokse masse. Lykke til til dere begge! Klem klem klem )
martine68 Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Vil bare ønske dere masse lykke til i Danmark. Måtte dere komme hjem med hver deres spire i magen. Kanskje det blir 2 spirer på hver også. Det hadde vell vært bra deilig det. klem klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 I morgen er det innsetting hos deg tullemor. Ville bare ønske deg lykke til ! Og til deg optimist,en stor klem.Ble så glad da du fortalte at det trolig blir fem egg.Bare et par sprøytestikk til nå,så er du der du også. Kos dere,og gjør det beste ut av dagene i Danmark... Klem fra
nicco Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Ønsker dere lykke til, både med karuseller og annet!!
evigoptimist Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Lykke til begge to=) Håper dere kommer hjem med gode nyheter!
mamamimmi Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Så spennende! Tenker på dere og önsker dere fine og fruktsamme dager. Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 I dag,klokken 8 ...dvs i disse tider har du uttak optimist... Vit at jeg tenker på deg,og sender deg mine beste ønsker ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå