Gå til innhold

Noen som opplever at syklusen blir lengre og lengre etter SA?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Siden SA har syklusen blitt et par dager forlenget hver gang. Og det er snakk om 39 dager, 42 dager 45 dager... Hva skjer her???? Noen som vet om det vil stablisere seg igjen på et normalt nivå? Er jo umulig å prøve på nytt og liksom.. vet jo aldri når jeg har EL... :(

Fortsetter under...

jeg mistet min lille skatt i mars.. 31 dager etter utskrapning kom mensen, den var dobbelt så lang som vanlig..men dette er jo normalt...

gangen etter kom den på slaget 28 dager mellom( slik den var før graviditet)..og varte like lenge som normalt...

høres ut som jeg er en av de heldige.. får bare håpe det fortsetter sånn:)

Ja!!!

Før jeg hadde en SA i november-06 så hadde jeg fast mellom 5 og 6 uker intervall med mensen!

Nå så er det fra 7-9(!!!!!) uker mellom hver gang!! DET er kjipt det med tanke på å finne EL!!!

Nå er det 4.5 uke siden jeg hadde mensen sist og nå så har jeg en rar følelse der nede!! Tror ikke det er EL og mensen kan det da aldri være så jeg vetta søren jeg.....

• 2 måneder senere...

Annonse

heihei.

eg møsta i januar, va i uke 13. fikk ikke mensen første mnd etterpå, men mnd va han på plass. va stabil i to mnd, så bynnt syklusn å bi længer før kvær gang.. vart ganske så bekymmra, fø d e jo ikke så lætt å prøv å bi gravid igjæn da. men d umulige sjedd! no e eg ca 1 mnd på vei igjæn!! d mæst utrulige e at eg å gubben ha bære hadd oss en gang dn siste mnd, så d har verkeli klaffa!!!

tebake t tema. har hørt fra fleire at d e vesst ganske normalt at syklusen kluusa ei god stund etter sa hos nån, mens hos andre e han spot on ettepå. alt fra person t person.

så d e enno håp! men hvis du føl at d bekymmer dg vældi, så anbefal eg dg å prat med lægen din, dæm e dær før en grunn, å d e jo tross alt jobben dæmmers.

lykke tel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...