Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 I dag er jeg 5+1 på vei! Har ikke kommet så langt, men det kjennes godt!:-) Har litt plager med vondt i magen og kvalme - men synes dette er helt fantastisk jeg!!!! Livet er herlig!! Skal til legen om 3uker og 2dager - glede meg i hel til det!! Vi her inne er heldige som har klart å bli gravide!!! Har vært våken i mange timer nå jeg(kvalmen) Er så glad og lykkelig(hormonene herjer hos meg ja) - å måtte bare få det ut....:-) Sendere dere alle en god morgen klem!:-)
bergen81 Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 For et herlig innlegg:) Der fikk du smilet frem hos meg! Og, ja vi er kjempeheldige som har klart å bli gravide! Hurra for oss! En riktig god morgen til deg også, frøken gledesspreder!
kokosyklus Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 He he, så morsomt! Vi er like langt ca vi da! Jeg er i samme uke. Hadde samme følelsen i går kveld. Satt her og skrev på BIM omtrent de samme ordene som du og jublet:) he he! Vi ER heldige! Jeg skal være SUPERGRAVID. Skal bare tusle rundt, kjenne på kroppen min og juble:) Ha en fin dag!
catticatt Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 ja,ikke sant det er deilig!!! Jeg går inn i uke 7 nå og skal på første undersøkelse 13juni. må si jeg gleder meg...eller vi!! vi er så glade for dette!! et mirakel i megen...helt utrolig!:)kos deg videre..
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Like langt vi Syns akkurat det samme som deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå