Gå til innhold

**********Ventetråd IKM uke 23**********

Anbefalte innlegg

Skrevet

uæææ..hjelp...jeg har ikm rundt 6-7 juni..men testet igårkveld..ikke en klar strek,men ser den..samme med en ny test nå isted..ser at det såvidt er en strek..tørs jeg tro jeg er gravid??har ikke hatt noen symtombe bortsett fra å være sliten å trøtt,men har jobbet en del i det siste,å gjort mye.. tørr jeg tro jeg er gravid???hva tror dere.??det er sånne tester jeg har kjøpt på billigtester.com eller hva det nå heter..åååå..håpe håpe..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok gravid for øyeblikket, men siden du tester såpass tidlig vet man jo at 50-60% ender i abort omtrent rundt menstidspunktet. Så jeg håper på det beste for deg og krysser fingrene!

Takk for støtte Prins/prinsesse, blødningen har sakte gitt seg, så ikke vet jeg. Bare idag og 2 dager til så kan jeg teste hvis ikke TR dukker opp.

Skrevet

Det er nok for tidlig, ja. HCG- nivået er nok ikke høyt nok til at en test vil slå ut enda. Er uansett lurt å vente til IKM, og aller helst et par dager over om man klarer det. Det har jeg hvertfall kommet frem til etter 11 mnd her inne... Er mange som tester før IKM og jubler over positiv test for så å komme tilbake en uke etter. De har da vært kjemisk gravid eller mista veldig tidlig.

Skrevet

Så spennende! Uff. Er jo enda lenger for deg å vente.... Ønsker deg lykke til! Har sett mange her inne som har blitt gravide i løpet av de første pp etter lap. Håper det gjelder oss også!

Skrevet

Denne ver til Mervis ;-)

Skrevet

Tusen takk! :)

Ok da må jeg vel bare være tolmodig... noe jeg sjeldent er! hehe

Måtte simpelthen bare ta en sånn billigtest i dag likevel.. men negativ.. :(

Jaja kunne nesten ikke forvente noe annet heller siden jeg bare er 8 dpo...

Så nei nå tar jeg ikke noen flere tester før tidlgst 2 dager IKM

Men takk for svar! :)

Skrevet

Hmmmm.... Jeg har fått noen bittesmå "klumper" på areola. Rundt hele fra brystvorta og ut. Er ca 15-20 stk på hvert bryst. Ser nesten ut som bittesmå kviser. Noen av dem ser ut til å være i selve hårsekkene rundt utterkanten av areola. Hva kan dette være? Er 10 dpo.

Skrevet

hei hei jeg tror at det kan vare graviditets tegn jeg prins/prinsesse-08 ::):):):)

Har ikke noe symptomer jeg ennå men kanse det er litt tydelig å si for meg !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...