Gå til innhold

jeg gråter hele tiden. er 35 uker på vei. gråter og gråtet

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det andre som har det sånn. jeg føler jeg gråter for ingenting.......

Fortsetter under...

Skrevet

hadde det sånn forrige gang, og det var ikke noe å gjøre med det.

mannen fikk beskjed av legen om å ikke synes synd på meg, for da ble det bare værre. det hjalp faktisk litt når han begynte å le av meg hver gang jeg begynte å sippe, for da måtte jeg og flire litt. :)

Skrevet

jeg gråter skikkelig altså og sambo bryr seg ikke uansett, men jeg føler meg oversett og satt til side. lite omsorg og kos å få... hadd ehan begynt å ledd hver gang jeg gråter tror jeg jeg hadde smelt til han ganske hardt. han bryr seg ikke om tårene mine, men det føles som en ordentlig sorg..

HI

Skrevet

da kan vi gråt litt sammen...

jeg har vert der i noen uker..tårene triller og det skvetter ut fra øynene dagen lang. skrekkblalandet fryd følelser roterer igjennom kroppen.gråter for alt....føler seg lei seg men samtidig veldig gla. .er i uke 33

Skrevet

jeg hadde det sånn til ca uke 27. :) men det har takk og lov blitt bedre nå. men tåler ikke så veldig mye enda nei. :)

Skrevet

Er for det meste blid og glad, men når tårene kommer, ofte uten noen åpenbar grunn, er de ikke til å stoppe. Er også i uke 35, kanskje det er en ekstra sårbar periode i svangerskapet. Ikke så lenge igjen, og ofte mye å tenke på. Det kan også være årsaker (sorger)i fortiden som plutselig kommer til overflaten, det kan være at du føler at ting ikke er helt greie rundt deg nå, eller det kan være bare en forbigående situasjon. Vil råde deg til å snakke med noen forståelsesfulle personer om det! En god venn, eller evt. lege, jordmor, terapeut. Du har kommet langt ved å i det hele tatt være bevisst på at ting ikke kan fortsette sånn. Husk! Du er ikke alene! Viktig å være psykisk stabil foran den store oppgaven som venter oss!

Lykke til!!!

Annonse

Skrevet

gråt mye i begynnelsen, ja ca i 3 mnd..sikkelig sentimental. så var det bra , så har det kommet litt tilbake. nå har jeg også da flyttet og pusset opp et helt hus i disse mnd , det er en stressfaktor det også.

Skrevet

Uff, det hørtes ikke bra ut:( Jeg gråter også veldig lett for tiden (i uke 35 faktisk!), men ikke så ofte som deg kan jeg tenke meg. Kan det være at du gråter ekstra mye og lett fordi mannen din ignorerer deg? Jeg mener, at dette blir ekstra vondt og dermed en ekstra byrde. Jeg synes i alle fall også at du bør snakke med noen om det. Selv om det er mye hormoner ute og går skal vi ikke gå rundt og ha det vondt!!

Skrevet

Er også i uke 35.Er som oftest glad, men det er ikke så langt i mellom glede og sorg om dagen. Ikke så mye som skal til før tårene kommer nei..hehe. Godt det er normalt :-)

Skrevet

bra ås e at det ikke bare er meg.. men jeg tror jeg trenegr hjelp.. det er slitsomt.. og det er nok ting rundt meg som ikke er som de skal. takk for svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...