Møøø Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Er bedt i utdrikkingslag til ei venninne 7-8 juli. Veldig usikker på om jeg skal melde meg på. Er 1,5 times kjøring stykke hjemmefra, og de skal leie hytte, så det blir med overnatting. Snuppa er jo da 9 mnd, men hun tar IKKE flaske... Drikker jo av kopp, men jeg kan liksom ikke helt se for meg at hun vil godta å få morsmelk av kopp tidlig på morgenen når hun som regel kaster seg over puppen.... Kan jo bli med og så drar vi hjem på kvelden, eller ha henne liggendes der, men... Hva ville dere gjort da?? Har lyst til å dra også da...
Møøø Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. mai 2007 Kan legge til at hun er verdens snilleste og roligste unge da, så det er ikke noe "styr" sånn sett å ha henne med seg...
nytt familie medlem på vei Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Jeg ville ha dratt alene! Det er jo godt over en mnd til dette og mye kan skje på den tiden. Dere kan jo øve litt mer på kopp??. Jeg tror at de skjønne små har godt av å se at mamma kan kose seg og gjøre sine ting. Det viser at man kan være selvstendig. Nå er jo jenta di for liten til å skjønne det, men det er nok hos deg dette først skal skje( løsrivelse). Jeg har hatt en jentekveld og sovet over og gutten min våknet opp med pappaen sin og drakk litt mm av kopp og fikk grøt etterpå. Da jeg kom hjem hadde de hatt en kjempefin morgen og formiddag(og pappa var stolt...). Så for meg ble det en kjempefin opplevelse.
Fisk med CV Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Jeg hadde nok tatt henne med om det hadde vært mulig, om hun og pappaen kunne overnattet på en annen hytte? Dere kan jo se hvordan dette fungerer en dag. At pappen forsøker å gi henne mm fra kopp på morgenen så du ser hvordan hun reagerer når hun ikke får morgenpuppen? Det viktigste er uansett at du gjør det som føles riktig for deg, for dette går nok like mye på hvor greit du synes det er å dra fra henne som det er for henne å være borte fra deg *
Labbetøs Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Jeg ville dratt uten henne. Hun klarer seg nok med kopp en stund. Du kan eventuelt dra hjem når utdrikkningslager er over, og ikke overnatte. Jeg hadde selv utdrikkningslag i går (gratulerer til meg, hehe) og alle mødrene (5 av gjestene har små babyer) kom uten barn. De er en del yngre enn din jente også. Men vi var i sentrum en stund på formiddagen, og da kom en av pappaene samt gubben min med babyene så vi fik amme et måltid før alkoholen ble innhalert. Resten av kvelden var vi alene uten barna. Hadde pumper, så vi fikk pumpet ut litt på kvelden. Godt å slippe å tenke på barna en kveld. Det er jo greit at snuppa di styrer lite, men tar du henne med så har dere et uromoment som trekker oppmerksomhet og lager avbrudd i ting heletiden.
alfabet Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 bare dra du! Hun (og pappaen) har bare godt av det. Eldste barnet mitt var enda mindre da vi giftet oss, og nektet å ta flaske da (glemte å øve etter h*n klarte første gang). Ble matet med skje om morgenen. Hentet h*n da ca kl 12-13 neste dag. Din kan drikke av kopp, så hun vil jo ikke tørste. Kos deg, og venninna di blir sikkert kjempegladfor at du kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå