Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 når skal man ta graviditetstest for at man skal være sikker på at den viser riktig?..forrige gang tok jeg for tidlig(bare noen dager etter sex) og da viste den negativ enda jeg var gravid...lurer litt nå om jeg er det igjen.noen som vet når?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 den dagen man vente mens om den ikke e kommet da.. noen daga etter sex e litt for tidlig, pga det stoffe i kroppen ( huske ikke ka det heta) ikke e så høyt da..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Har du syklus som gjennomsnittet så har du eggløsning på dag 14 (14 dager etter den første dagen med mens, som du hadde sist gang) og da kan du teste på dag 28. Så om du klarer å huske hvilken dag du fikk mensen sist så teller du frem 28 dager og da skal det bli sånn passelig riktig. Men det er ikke engang sikkert at det vises da, HCG (som det stoffet heter) -nivået er ikke bestandig høyt nok til at det slår ut på en test så tidlig. Lykke til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå