Gå til innhold

Endelig kom prinsessen!!!!

sailor m1+2prinsesser :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aurora Marí ble födt 21mai - en uke paa overtid. etter en lang og hard födsel. hun var 3900gr og 53cm. saa hun hadde tydeligvis hatt det godt selv om mamman har vært syk stort sett hele tiden. Her paa island blir du utskrevet av sykehuset etter ett dögn etter det kommer jordmor hjem til deg i en uke. vaart lille gull hadde skreket omtrent non stop fra födselen og da vi var kommet hjem begynnte hun aa faa feber. saa da var det inn igjen og to dager paa barneintensiven. heldigvis fant de ikke noe alvorlig galt bortsett fra at hun var uttörket. min melk var jo ikke kommet igang. saa etter to dager med overvaaking og foring kunne vi endelig ta henne med hjem. Naa er vi i syvende himmel og kan knapt tro at lykken skulle bli vaar etter saa mange aar.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare få gratulere så mye sailor.... dette har du ventet på i mange år.. Stor klem fra meg.. og kos deg masse i tiden fremover..

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen din!!! Kos dere nå alle sammen!!

Skrevet

Gratulerer såååå masse mye!!!!!!!!!!! Gleder meg til å se gullet mittt også må være en helt fantastisk følelse!!!!!

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse med prinsessen. Godt at alt er overstått:)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsessen!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen :o)

Skrevet

Gratulerer kjempemasse med datteren deres! :) Veldig fint navn dere har gitt henne:) Kos dere masse med den lille prinsessen deres!

Skrevet

Gratulerer!!!

Kos dere med det lille vidunderet:-)

Skrevet

Gratulerer så mye sailor , litt misunnelig nå altså...hadde vært såå deilig å få sett det lille nurket snart ( puh har jo hele 14 uker igjen jeg). Kos dere masse med lille jenta deres

Skrevet

Gratulera så mye sailor!!!!!!!!!!!!!!

Det var gledelige nyheter!

Kjekt at vi gamle slitarane kommer i mål etter kvart:)

Her er det bare 5 uker igjen, så beg. å bli veldig klar for å møta spira vår:)

Kos dåkke med god-jenta!!!

Klem fra

Skrevet

Hei Sailor!!

Gratulerer så mye med jenta di :-) Godt at det ikke var noe alvorlig galt med henne. Kose deg masse med gullet, og nyt hver dag som går :-)

Stor klem fra

Skrevet

Gratuerer med vindundret!!!!!!!!!

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Så fantastisk!

Nyt det og kos deg masse!

Det ser ut som vi har klart å bli gravid også. Har tatt en test i dag, og den var positiv, men klarer ikke å tro det helt. Må ta en test i morgen også :-)

vi har klart det på vanlig måte, etter at jeg opererte begge eggstokkene på volvat :-) Vi hadde jo 3 misslykkede IVF forsøk, men har kanskje klart det på første forsøk.. det er rart å tenke på... har jo hatt så elendig egg kvalitet :-)

Men all mulig lykke deres vei! Nyt sommeren og babyen!!!!!!

God klem fra meg,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...