Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Dette kan bli litt langt! men tar du deg tid blir jeg veldig glad! Jeg har fått en nydlig liten gutt for 7 uker siden! Jeg og faren var sammen i 2 år før det ble slutt. men mot slutten var vi av å på mye.. Vi holdt på en stund, å alt virket bra, vi ble nesten sammen igjen før han plutslig en dag skrev mld til meg å sa han hadde funnet seg en annen! Det var greit, sånne tinge skjer jo bare! Jeg aksepterte det, å ønsket han lykke til faktisk! noen uker etter det fant jeg ut at jeg var gravid, å sa i fra til han med en gang! han virket positiv å syntes det var ganske fint etter hvert! men 1 mnd ca etter det hørte jeg ikke mer fra han.. jeg skrev mld men aldri noe svar... Da jeg hadde født å lå på barsel fikk jeg en mld fra han der det sto at han hadde hørt at jeg hadde født... vi skrev mld litt å jeg var helt rolig, var ikke frekk mot han eller noe, var veldig tålmodig faktisk, tiltråss for at han ikke hadde latt høre fra seg.. tenkte han kanskje hadde fått panikk å ga han litt forståelse tiltråss for min fustrasjon... han sa det var den nye dama som bare var sjalu... eeh! men han skulle ta ansvar å jøre det beste ut av situasjon... han ville ta dnatest, å d var jo greit.. nå er det sånn at jeg er litt usikker på om han virkeli er faren, for det er et alternativ til:/ så jeg var bare gla for at han ville ta test! men barne mitt er veldig veldig lik han, så da er det vell ingen tvil? men nå har jeg ikke hørt fra han sidn på sykehuse den dagen.. jeg vet ikke om han har fådd resultat for dna test.. vet ikke om han har tatt noe test engang, det er ikke kommen noe innkallelse til blodprøve til ungen eller noe? er d vanlig? blir man tilkalt? hvor lang tid tar det? vet ikke va jeg skal gjøre...
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 hei, skjønner du lurer ja, men om han skal ta dna test vil både du og ungen din få beskjed om å ta blodprøve også, så da har han ikke tatt test enda, og du vil å bli varslet om resultat tror jeg. Men om du sier fra på trygdekontoret at du ikke er sikker på hvem far er får du dekt dna test av de og da kalles han inn for å ta blodprøve, så tar det en liten stund før du får svar, da får både du og han brev tror jeg... er det de sa på trygdekontoret til meg i allefall:) lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 hei!! jeg føler meg såå igjen i den situasjon, dvs jeg er usikker på barefar, og jeg gruer meg til den dagen en farskapstest blir tatt! Ønsker deg masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 gruer meg veldig, men gleder meg også... men alle tror det er han, så blir et helvetes liv om det ikke... *UFF* håååper så inderlig, uansett hvor stor idiot jeg synes han er
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 tusen takk for svar foresten! skal ta kontakt med trygdekontoret.. vil ha alt overstått!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå