Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Hvordan ser dere på å stille krav til barna? tenker på skoleprestasjoner o.l
Kaosmamma' n Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Det er viktigere å gi uttrykk for at du tror på barna dine og er stolte av barna dine enn det er å stille krav. Har du ett barn som er trygg på seg selv får du også et flinkt barn.
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 Jeg er helt enig og synes man skal rose barna egentlig i alt de gjør. Fokusere på det positive. Sambo mener man bør stille forventninger til barn. For at de skal gjøre sitt beste alltid... Jeg ser hva han mener men er ikke oppdratt sånn selv. Mine foreldre er skilt. Jeg har bodd meg mamma. Hun har alltid rost meg og jeg har alltid gjort det bra både på skolen og i andre aktiviteter. Pappa derimot har alltid satt krav til meg og mine prestasjoner. egentlig bare som en spøk.. haha, du får jo selvfølgelig 5 på den prøva du.. haha.. vi har et anstrengt forhold i dag hvor jeg føler trang til å imponere han, eller at jeg ikke er bra nok egentlig... Vi snakker ikke sammen om andre ting enn økonomi og andre overflatiske saker. Forferdelig trist egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå