Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Husker både jeg og søsteren min hadde lekegrind da vi var små. Samboeren min og jeg diskuterer om det er "ute av moten" eller ei. Vi er vel litt uenige om vi skal kjøpe det eller ikke. Jeg føler det litt som et "fengsel" for sønnen vår.. Er det noen som har erfaring med lekegrind? Hører liksom ikke så mange som bruker det lenger...I så fall, i hvilke sammenheng bruker dere det? Synes det er koselig når lillegutt sitter på teppe i stuen og leker...men selvfølgelig må vi passe på han ekstra der..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Tja, jeg har hatt lekegrind til min gutt, og er ikke helt enig med meg selv om det var nødvendig. Vi har en liten villbasse, så det var greit å kunne sette han der hvis jeg skulle gjøre et eller annet, f.eks vaske golvene. Men han var der aldri lenge om gangen. Hvis jeg skulle kjøpt ny nå ville jeg ihvertfall valgt en "myk" variant med netting, for han fikk flere blåmerker av å falle mot sprinklene i grinda. Det var ikke nødvendig å utsette han for....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Vi har det, og jeg kunne ikke vært foruten Har den "myke" varianten med netting osv. Setter henne der hvis jeg skal dusje, vaske gulv el. Det er viktig å begynne med det relatvivt tidlig- før de begynner å krabbe osv, for dat tror jeg de godtar det mer.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Vi har hat det til vår. Er fornøyd, begynte tidlig og legge henne der små stunder hver dag for å venne henne til det. Jeg er her alene med henne på dagene, og det er fint å kunne sette henne i leikegrinda dersom jeg skal gjøre noe husarbeid, eller må på do å bæsje, eller dersom det ringer på døren. Hun er aldrig der lenge av gangen. Dersom jeg MÅ dusje mens hun er der, dusjer jeg superfort, og her babysitter på. Er i samme etasje, og jeg henter henne når jeg er ferdig i dusjen, så det er toppen omlag 10 minut. Desuten, den er super til å rydde bort lekene i om kvelden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå