Gå til innhold

November: Sliter med motivasjonen...


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

til å trene bort gravidmagen.. har ikke sånn kjempe overskudd om dagen da frøkna sover så urolig.. ja,jeg vet man FÅR overskudd av å trene, men det er så tiltak. Jeg ønsker jo resultatene treningen vil gi, men vil ikke gjøre noe for å komme meg dit..hehe, høres dette kjent ut.. Hadde vært fint om jeg ikke var alene om dette ass! Og hvis ingen kjenner seg igjen i dette er dere en gjeng med løgnere alle sammen..hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår hvordan du har det.. Men kan gi deg noen små tips, på hvordan du kan få trent uten at det er så veldig tid krevende.. Jeg har kjøpt meg to trenings vekter på Biltema. De veier 4 kilo hver.. De bruker jeg til å trene armene mine med. Forskjellige øvlser.. Dette gjør jeg annen hver dag.. Og så tar jeg også situps i sammeslengen.. Gjør ofte dette når Magnus ligger på gulvet å leker seg, og han synest det er så kjekt å se på når mamma sliter.. Koser seg at jeg ligger på gulvet med han..=o) Og så går jeg jo turer også hver dag.. Og i tillegg er jeg så heldig at jeg får ridd to til tre dager i uken.. Men hvis du begynner å gjøre slik jeg har skrevet, så tror jeg du vil få resultat om ikke så lenge.. Stå på ihvertfall, du klarer det du også..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såm æ sku ha sagt d sjøl:) e jo flink å trille tura,men nåkka mer bi d ikkje.. æ e jo på arbei i tilligg.men godis putte man fort i munn... huff.. den magen sku vel strengt tatt vært borte nu..ser jo pinade gravig ut igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...