Gå til innhold

Hvordan er søvnrutinene til de små nå?

Anbefalte innlegg

Jenta mi er 4.5mnd og vi legger hun ca kl.19 hver kveld, var flink en periode og sov seg gjennom til morgenen, men nå får hun mat ca kl.03 og kl 06, og sover da kanskje til 8-9tiden (avhenger av når storebror vekker oss)

Hun har ca 3dupper på dagtid- litt avhengig av om jeg triller/kjører bil eller bare er hjemme.., men syns hun sover litt korte dupper på dagtid, ca 30min til en time, hun kan ha en lang dupp hvis vi er heldige..dvs maks 2timer..

Hvor mye og når sover deres januarbabyer?

Fortsetter under...

Guten min er 4 mnd og ei uke.Han sovner mellom 21-22 hver kveld.Våkner kl 01-04-07 for mat, og kl 09 vil han stå opp.

På dagen sover han ikke så lenge om gangen. han blir trøtt i 11 tiden,dupper av litt som regel.

Så blir han trøtt i 14-15 tiden,noen ganger sover han 2-3 timer da, ellers bare 30 min så våkner han igjen.

Begynner kveldsstellet i 19-20 tiden.

snuppa her var 4 mnd 20 mai. Hun legger seg rundt 20-2030 og sover til 08-09 hver natt i ett uten mat, så er hun våken 2-4 timer og sover så 2-3 timer, så har hun en liten blund rundt 17 -18 tiden

det kan variere litt for hver dag, men nå prøver vi på dette:

-legges for natta kl 20

-står opp kl 8, (spiser 2 ganger om natta)

-dupp kl 10-12

-dupp kl 14.30-17

men som sagt, der varierer veldig, også avhengig om vi er ute og triller ol..

Tuppa vår er stup trøtt kl 1900... for litt under en mnd siden la vi henne kl 2000. begynner nå kveldsstellet kl 1800-1830 avhengig om vi bader eller ikke. så er det pupp og rett i sengs.. sovner da som regel med en gang.. våkner alt mellom 0700 og 0930...

på dagtid er hun ikke så flink til å sove, er sjeldent hun sover mer enn en halv time.. hun dupper litt av etter at hun har fått pupp, men prøver å ikke la det skje, vil ikke at hun skal være avhengig av pupp for å sove..

hun blir 4mnd den 31...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...