Gå til innhold

hjertelyd og tvillinger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet om en kan høre flere hjertelyder hvis det er tvillinger, eller for å spørre på en annen måte: hører man bare en baby er det vel bare en baby?

Hilsen en på 15+5 som har begynt å få stooor mage..

Skrevet

er vell slik at du ikke hører om det er tvillinger på hjertelyden, dette fordi di slår i takt tror jeg. Må derfor vente til ultralyden for å finne ut om det er flere enn en der inne:)

Skrevet

de kan finne to fosterlyder ja, vet om folk som har blitt sendt over poå u-lyd tidlig da jm har funnet to foster lyder;)

Skrevet

En kollega av meg som fikk tvillinger for mange år siden, sa at hun måtte ta oftere ul pga tvillinger. Dette fordi de kunne ikke være sikker med bare å sjekke hjertelyden at alt sto bra til med tvillingene. Lege/jm hviste jo ikke om det var hjertelyden til den samme babyen de evt hørte 2 ganger, eller om det var hjertelydene til begge de hørte.

Skrevet

Hjertelydene til tvillinger slår ikke i takt. De har hver sin puls og det kan høres ved å sjekke hjertelyden hos lege/ jordmor.Men det er ikke sikkert de finner begge om det er tvillinger på så tidlig stadie.

Lykke til.

Skrevet

Hei og takk for alle fine svar:)

Må jo høre med dere når jeg får ommentarer på magen og "hehe kanskje du har flere enn en inni der?!"(som jeg har hørt mer enn en gang;)

Skal på ul 26.6. og da får jeg vel se hvordan det ligge ann-det blir spennende!

Ha en fin søndag!

Klem fra lillelollo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...