♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Da er vi godt i gang og snart overstått med mai måned. Det har vært en fantastisk måned på dette forumet.Jeg har observert et hav av positive tester her inne,det er fabelaktig bra ! Gratulerer alle dere det gjelder ! Måtte vi andre komme flyvende etter innen kort tid. Tullemor 1,Optimist og Fryda er alle 3 godt i gang med ivf/isci forsøk nå.Måtte de også komme beriket ut av det med en liten spire i magen.Det hadde vært så fortjent ! Selv jobber jeg meg i mot forsøk. På onsdag begynner sprøytestikkingen.Jeg gleder meg! Jeg vet jeg får bedre dager med sprøytene enn med bare sprayen. Jeg er for tiden et hormontroll av dimensjoner,og liker ikke den nye utgaven av meg selv.Jeg liker i hvertfall selv å tro at jeg er fin mot mine omgivelser,men i disse ulvetider VET jeg at det ikke akkurat stemmer. Måtte det bli en særdeles fruktbar sommer jenter,jeg håper og tror at dette skal gå godt for mange av oss. Følger med dere fra sidelinjen jenter,og vit at jeg gleder meg med dere en etter en. .Det er lov å fortvile og hente seg inn i kjelleren. Men forhåpentligvis vil en lykkes til slutt ! God klem til alle og en av dere )
evigoptimist Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Spennende dager for deg, Vilsågjerne=) Krysser fingrene for at det går din vei denne gangen!! Måtte spiren klore seg fast og vokse seg stor og sterk resten av året=) Lykke til!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Denne gangen lykkes vi... for er det noen som fortjener dette så er det vi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skifer Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Masse lykke til kjære Vilsågjerne:) Krysser alt jeg har for deg. Mange klemmer fra Skifer:)
Modesty Blaise Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Så utrolig spennende tid for deg Vilsågjerne! Jeg skal følge med deg. Om du er hormonell om dagen må dine kjære bare leve med det. Det er vel prisen å betale:-) heheh Ønsker deg all mulig hell og lykke med dette forsøket. Krysser fingrene for at det sitter denne gangen. Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2007 Ja nå er det spennende dager i vilsågjernehjemmet ). Tror mannen i huset ser frem til onsdag og sprøytestart.Kanskje sprøytespissene kan temme det hormontrollet som han deler hus,hjem og seng med...*smiler*.Tror så abslutt det vil bli mottat med takk...hehe. Selv er jeg optimist,ser frem til å komme videre i prosessen. Vi håper på å komme litt lengre denne gang,i og med vi har fått nye doser med medisiner.Om uttak og befruktning går fint,kan vi i teorien vandre gravide ut i fra St.Olav i uke 24...En underlig tanke egentlig. Godt mot og optimisme råder nå,og det er om å gjøre å legge forholdene til rette for et lite frø.Så kanskje,kanskje,kanskje vil spiren bli hos oss... Det står så pent skrevet inne på babyverden.no. Fyll din livmor med kjærlighet... Så det skal jeg jommen prøve på jenter,i håp om å beholde en eventuell hybelboer der inne...) Klem til dere alle C";).
martine68 Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Hei på deg vilsågjerne. Så flott at du nå er godt igang med neste forsøk. Det blir veldig spennede å følge med deg i ukene som kommer. Håper så inderlig at det modnes mange egg slik at det er mange å velge mellom. Skal se 2008 blir et år med nattevåk og babyskrik. Det hadde vært bra koselig det. Selv er jeg midt i el nå. Vi prøver for 22. gang å treffe egget. Kjenner at jeg er på vei til å innse at vi ikke får flere barn. Det er litt vemodig, men samtidig tror jeg det kommer til et punkt hvor vi innser at vi har det greit med de 2 vi allerede har. Vi tar en pp av gangen og ser hva som skjer. klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2007 Hei på deg Martine. Jeg håper og tror at det vil skje ting hos dere i løpet av sommeren jeg. Vet ikke når de to barna deres er født på året,men leste en statistikk her forleden,som sa at det var større sjanser for unnfangelse i perioden mai-september.Så derfor martine vennen,får vi holde hodet over vannet i noen ppèr til vel...En kan jo ikke la den magiske virkningen av sommer måndedene gå i fra seg.Forøvrig er det lenge siden jeg slutta å telle ppèr.Den tellingen gjorde ikke noe godt med humøret mitt ). Klem til deg martine,vi får nyte de fine sommerdagene i trøndelag!
skifer Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Det er så spennende å følge deg nå Vilsågjerne..håper så veldig at det blir full klaff,du er alltid så snill og god og oppmuntrende med andre:) Mange klemmer til deg fra Skifer:)
Agne Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Jeg håper at dere får det til, det er spennende tider nå framover skjønner jeg. Nå blir du vel bra hormonell en periode. Lykke til.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2007 Hei igjen jenter ) Nå har vi kommet til stikke dag 4. Nå bobbler det skikkelig i egg-sentralen,så prior har nok fått en konkurent på det lokale markedet.Jeg er glad for alle tegn på at det skjer noe der nede.Med forrige runde godt i minne,så håper jeg jo på litt flere egg å velge i.Oppi alt,er vi så utrolig heldige,at vi har fått syden vær her i midt norge.Det gjør dagene lettere,og livet gladere.Nå ser vi bare med glede i mot første ultralyd på fredag den 8.Det går unna nå ! )
skifer Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Høres bra ut det der,håper mange fine egg viser seg på ul. Klem Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå