Gå til innhold

Trenger Hjelp !!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har begynt å skrive i babyboka.

der står det fars følelser når vi fant ut at jeg var gravid. han ble glad. det skal jeg skrive.

så er det følelser senere i svangerskapet. og jeg har kladda dette i en annen bok først.

skrevet pent at han ikke ville være sammen med oss..

skriv det ned. få det på papiret. kladd til du er fornøyd. er enklere å slappe av etter at man har gjort det. det syntes hvertfall jeg.

Takk :) Trenger alle sånne råd jeg kan få. hehe. men han har plutselig begynt å sende meldinger igjen nå for å høre *hvordan det går* men jeg kan nok ikk håpe på for mye tror jeg. skulle bare ønske han ville møte barnet sitt når det kom, selvom han ikke vil ha noe med meg å gjøre liksom.

Annonse

Jeg sier noe sånn som Tigeren. Barnefaren har to barn å passe på fra før og kan si at var vanskelig å kombinere, siden han bor i et annet land.

MEN jeg lurer på hva jeg skal gjøre på barsel: Jeg vet at avisen sirkler rundt og ta bilde av nyfødte.

Det har ikke stått en eneste annonse, hvor bare mor er oppgitt, samt at min barnefar har et utenlansk navn.

Jeg er kjent i visse kretser og har derfor ikke lyst å stå alene - ei heller ikke å oppgi navn på faren i annonsen. - Har jo bestemt meg for å ikke oppgi han, før ting har ordnet seg...

Det blir vel til at jeg skipper hele annonsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...