Gå til innhold

kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt smerter/ dragning ivenstre side av underlivet i en uke nå. Hadde sex når eggløsning. Kan jeg være gravid? mens ventes på fredag.. Har ikke ømme bryst.

Føler jeg ikke kan noe med dette, og spør om hjelp fra dere som er/ har opplevd å være gravid.

På forhånd takk....

-håpefull-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det KAN nok være, men ingenting jeg kan svare sikkert på i alle fall.. Er nok ikke annet å gjøre enn å vente til freddan;)

Skrevet

Hei kjære håpefull

Min erfaring er at hver måned hvor jeg ønsket å være gravid, hadde jeg allemulige symptomer.

Da jeg endelig ble det, var det egentlig ingen spesielle ting jeg følte.

-men så klart kan du være gravid,det er nok bare å vente å se om mensen kommer..

Lykke til, enten det blir denne eller neste måned;-)

Skrevet

Ehhh, ja selvfølgelig kan du være gravid, hvis du har hatt sex uten prevensjon rundt eggløsning. For å få svar må du ta en graviditetsest. Det står bruksanvisning på pakken, hvis du har spm.

Skrevet

Selvfølgelig kan det vær at du er gravid! Så lenge du hadde sex under el-perioden!

Jeg hadde heller ingen symptomer før etter ikm!

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde smerter i venstre side når jeg ble gravid. Så du kan være det. Lykke til :)

Jeg tror i hvertfall at egget jeg ble gravid med kom fra venstre eggleder... Litt morro i tilfelle om du er gravid for da kjenner du faktisk ganske tidlig hva som skjer med kroppen din...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...