Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til syden snart og selv om babyen ikke skal være i solen, ønsker vi å bruke solkrem, under lette sommerklær. Hvilke erfaringer har dere med solkrem for babyer ( 5 mnd)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, har babyline sin til gutten min, og blitt anbefalt den av andre, og anbefalt den videre.

I dag smørte jeg meg selv med den, og har aldri blitt så solbrendt før! Så ble litt skeptisk til den nå...

Ellers kan det jo være greit å kjøpe uv drakt da :) Solen tar i skyggen også, og nesten umulig å holde ungen i skyggen hele tiden :)

Skrevet

Så det var test av solkrem i Foreldre og Barn. Så at de som man tror er bra (Babyline og helsekostprodukter) beskytter dårligst mot de farligste strålene. Mens de kjente merkene kom bedre ut på beskyttelse.

Skrevet

Hvilke var best i denne testen da?

Skrevet

Må finne bladet først, vent litt.......

Skrevet

Garnier Ambre solaire Kids Spray faktor 30 på 1. pl (94kr), Eucerin Junior spray faktor 40 (143kr) på 2. pl. og sisteplass:Babyline:(

Skrevet

Jeg smurte meg i går med Babyline og ble solbrent! Var ute endel timer da, og det var jo nydelig vær, men likevel ble jeg litt skuffet.

Skrevet

Jeg har også tenkt på dette, skal nemlig til syden med snuppa snart. Så jeg spurte helsesøster, men hun anbefalte å IKKE bruke solkrem på så små barn fordi man ikke visste helt hva disse kremene inneholder. (husker ikke om det var på under ett år eller under et halvt år hun sa jeg). Kun ha de i skyggen og dekket med klær.....

Jeg syns dette kan bli litt av en utfordring under en uke i syden - så er veldig usikker på hva jeg skal gjøre gitt :o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...