Hanne og Jo Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Skal til syden snart og selv om babyen ikke skal være i solen, ønsker vi å bruke solkrem, under lette sommerklær. Hvilke erfaringer har dere med solkrem for babyer ( 5 mnd)?
Anonym8579 Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Vel, har babyline sin til gutten min, og blitt anbefalt den av andre, og anbefalt den videre. I dag smørte jeg meg selv med den, og har aldri blitt så solbrendt før! Så ble litt skeptisk til den nå... Ellers kan det jo være greit å kjøpe uv drakt da Solen tar i skyggen også, og nesten umulig å holde ungen i skyggen hele tiden
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Så det var test av solkrem i Foreldre og Barn. Så at de som man tror er bra (Babyline og helsekostprodukter) beskytter dårligst mot de farligste strålene. Mens de kjente merkene kom bedre ut på beskyttelse.
Hanne og Jo Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2007 Hvilke var best i denne testen da?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Garnier Ambre solaire Kids Spray faktor 30 på 1. pl (94kr), Eucerin Junior spray faktor 40 (143kr) på 2. pl. og sisteplass:Babyline:(
meg og jentene Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Jeg smurte meg i går med Babyline og ble solbrent! Var ute endel timer da, og det var jo nydelig vær, men likevel ble jeg litt skuffet.
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har også tenkt på dette, skal nemlig til syden med snuppa snart. Så jeg spurte helsesøster, men hun anbefalte å IKKE bruke solkrem på så små barn fordi man ikke visste helt hva disse kremene inneholder. (husker ikke om det var på under ett år eller under et halvt år hun sa jeg). Kun ha de i skyggen og dekket med klær..... Jeg syns dette kan bli litt av en utfordring under en uke i syden - så er veldig usikker på hva jeg skal gjøre gitt :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå