Gå til innhold

Når begynne å bruke trillepike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gamle bør babyene være? tenker da bare på tur i vogna når babyene sover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, jeg er nok ikke den rette til å svare for jeg er en HØNEMOR!!!!!..har blitt nedringt av unge jenter som vil trille babyen vår som er 4 mndr., jeg har sagt at jeg føler hun er for liten ennå. Når hun nærmer seg 8-9 mndr, kan det nok tenkes at jeg "slipper" henne til jenter jeg kjenner godt.

Skrevet

Sikkert veldig forskjellige i forhold til hvor modne trillepikene her... Men... vår 3 mnd gamle får ikke være med sin 9 år gamle halvsøster ut på trilletur selv om 9 åringen maser mye.

Føler det er alt for tidlig, og vet ikke om jeg tillater det før minstemann er minst 1 år. Mye som kan skje.. lett å bli distrahert å glemme bremsen på vogna etc.. tenker like mye på den eldste som på den yngste.. ikke så greit å ha ansvaret alene hvis noe skulle skje..

Skrevet

jenta mi var 6 mnd da jeg slapp henne ut med en lokal jente på 16. Jeg vil IKKE ha yngre passepike enn det! En jente på 12 kan godt være flink, men man lar ikke et barn passe et barn langs trafikkerte veier altså.....

Skrevet

så lenge babyen sover i vognen, og jeg får gjort litt husarbeid har jeg ikke hatt behov for trillepike. Har hatt trillepike til de andre fra ca 8-9 mnd.

Tulla er ikke mer en 2 mnd ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...