Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Hvordan leker dere med babyene deres? Jeg har en 3 mnd. gammel gutt og ligger å leker med han på gulvet eller i sofaen en del på dagen. Med rangler o.l og sangleker. Men han ligger også en del alene under babygym eller uro, og trives med det. hvor mye og hva leker dere med babyene deres? Noen som har forslag til nye ting å gjøre så tas det imot med takk:)
Mamma-til-gutt:) Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Hei=) Har en 4 mnd gammel gutt. Han leker også litt alene under babygymmen. De siste dagene har han faktisk virket redd når han ligger der, ser opp på ranglen som henger er og blir tydelig redd. Kan først leke og smile og pludre, men så blir alt skummelt Vet ikke helt hvorfor, om det er at han blir usikker på hva det er. Han er begynt å bli litt usikker på ting og vil helst ha mamma der hele tiden;) Ellers så liker han "borte-bø" leken, og jeg har ofte samtaler med han om ting vi vi ser eller har gjort, og da begynner han ofte å le når jeg prater lekent til ham. Han liker også "fly-leken" og liker å se på ting(han har en del tng han blir veldig glad for å se. Sterke farger leker vi mye med, det er gøy).
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Hehe, jeg pleier å synge andungen kvakk kvakk sangen til Nemi, hun er litt over to mnd. Samtidig lager jeg nebb bevegelser med hånda. Hun smiler masse da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå