Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Hvis man skal få tilbake penger på skatten. Tar staten det da, dersom man har statlig gjeld? Eller kan man få det likevel? Trenger virkelig de pengene.
MartinFelipe07 Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Hei! Er ikke 100 % sikker,men tror du får de pengene. Vet av noen som har maaaange inkasso å de blir ikke trukket ei krone på skatten.
ormeynglet Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 De kan vel ta pengene hvis du er skyldig skatt fra tidligere år, men tror ikke de har lov til å røre dem hvis det er i sammenheng med noe annet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Mulig kommunen også kan trekke av de, dersom du har f,eks ubetalte barnehageregninger, kommunale avgifter o.l. Er du skyldig skatt fra tidligere, trekker de det fra det du evt får tilbake, eller ikke har betalt veiavgift, bøter, tv-lisens. Garanterer ikke at alle de jeg nevner gjør, det, men hvertfall bøter er jeg ganske sikker på at de trekker fra...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Er mannen min det gjelder. Han har barnebidrags gjeld siden tidligere. Kan dem ta det da? Eller får han det? (betaler barnebidraget hver mnd nå, men er noe som henger igjen siden tidligere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå