Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han klager (roper) nesten halve dagen. blir fort lei vippestolen,vil ikke ligge lenge om gangen,blir fort lei av å sitte i fanget. det må skje ting hele veien.Puh.. Hvordan er deres småtroll? Ser for meg at "alle" andre har babyer som sitter stille og pludrer med seg selv hele dagen. sånn er det ikke her nei!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han?

3,5 mnd her, og vi har det akkurat sånn du beskriver. Måtte le når jeg leste det, akkurat som jeg skulle skrevet det selv:) Blir fryktelig sliten av å prøve å kombinere å underholde babyen og å gjøre litt andre ting i huset. Men jeg har lest meg til at det er en fase, så det går nok over! :)

Skrevet

Hei! Jeg har ikke fått babyen min ennå, er bare inne og titter. Men jeg har jobbet med barn og passet veldig mange babyer på treningssenter. Jeg tror de er forskjellige helt fra de blir unnfanget jeg. Noen er rolige, sover mye og skriker lite. Andre er som din, liker at det skjer noe hele tiden og blir utålmodige hvis det ikke hender noe. Kanskje han blir en aktiv sportsgutt etterhvert?. Det kan nok være slitsomt med en liten tass som vil ha action hele tiden, men sannsynligvis blir han flinkere til å underholde seg selv litt når han blir litt større. Jeg så noen morsomme "sokker" med leke/rangle på da jeg var innom Babyshop forleden. Man setter dem på babyens føtter, så kan han ligge og vifte med tærne og se på de morsomme sokkene. Ikke mulig å miste/kaste vekk. Kanskje det kunne være gøy for gutten din?

Skrevet

Hmmm. Har han vært sånn hele tiden da?

Her klages det mest når han er trøtt, da kommer det ordentlige rop, hehe. Må le av han jeg da, for han høres så komisk ut:)

Det går veldig opp og ned egentlig, noen ganger kan han ligge ganske lenge for seg selv, andre ganger bare litt. Men syns vel egentlig ikke han klager så mye da.

Skrevet

Førstefødte her var litt slik, veldig utålmodig og måtte aktiviseres, og det er hun enda.(2 år) Glad og blid og en skikkelig hjerteknuser så lenge det skjer noe.

Nr. 2 er nå 11 uker og kan sitte med babygymen sin ganske så lenge, og skriker sjelden. En helt annen type, mye roligere. Når hun blir lei så begynner hun å "hoste" for å få oppmerksomhet..he he...da vet hun at mamma kommer ilende, luringen. Tror nok at det kanskje bare er personligheten som er sånn ja, men slitsomt kan det være.

Skrevet

Jupp, her er det også mye klaging for tiden:) Sebastian er snart 5 mnd og den siste tiden har det tatt seg opp veldig. Lurer på om han egentlig kjeder seg/blir frustrert eller om han bare har "hengt seg opp" i disse klagelydene. Prøver å stimulere han på forskjellige måter, men det er ikke lenge før han er i gang med klagingen igjen.

Skrevet

hehe...kjenner meg igjen.Men det er litt opp og ned, varierer med "dagsformen" hans.Noen ganger kan han ligge og leke alene, andre ganger vil han ha mer selskap.Og det kan være litt slitsomt.

Men det blir mer og mer gøy å leke med han.Han er 5 mnd og kan være veldig underholdende :-)

Skrevet

Forresten...lillegutt "hoster" han også, for å få oppmerksomhet.hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...