Gå til innhold

Noen som kan svare?

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen av dere slankere ammer? Og hva når man bruker sånne slanke produkter og piller,går ikke det over i melken og får ikke da barnet det i seg?? Må bare spørre,for jeg har så lyst å prøve på noe!!

Fødte ei nydelig jente for 3 mnd siden,kiloene rant av de første to,men nå er det stopp ser det ut som!!Er utrolig glad i sjokolade,så skulle gjerne hatt litt hjelp til å redusere sjoloklade manien min;o)

Takker for alle svar:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9419596-noen-som-kan-svare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å ha det i hus, da får du ikke spist det. Så lenge du ammer bør du ikke putte inn piller hverken fra helsekost eller lege. Jeg er og glad i sjokolade, men nå greier jeg meg fint med en cuba hver lørdag. Det handler bare om å bryte dårlige vaner. Finn på noe annet å gjøre når du får lyst på sjokolade. Drikk vann, puss tenner, rydd.. Jeg la på meg selv da jeg ammet. Jeg er kjedespiser.

Jeg ville nok ikke brukt noen piller utenom tran vitaminer osv...det kan dempe søtsuget ditt også... Det funket for meg allefall :o) Spis lite ofte :o) Det er det beste rådet! Og TREN! :o) Forbrenningen din er høyere når du ammer så du får mer ut av treningen enne når du ikke ammer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...