Gå til innhold

Hvor mye skriker babyen deres ca per dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en litt urolig baby, og han skriker vel ca 1.5-2 timer per dag. Han er 3 mnd gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår er 11 uker og han griner ingenting...Skikkelige heldig vi :)

Skrevet

2-3 timer og er 12 uker:-(

Skrevet

I snitt er det kanskje 1- 1,5 time pr dag. Hun skriker mest om kvelden da hun er mye plaget med luft i magen..

Skrevet

Fått ei rolig jente denne gangen vi å, skriker veldig sjelden, og hvis hun gjør det så er det fordi hun er trøtt og aldri skikkelig skriking. Superdeilig og håper det fortsetter slik.

Skrevet

Vår er 3 mnd. og skriker bare når han skal legge seg- i kanskje 5 min.

og litt når han er ekstra sulten

Skrevet

vår er bare 1 mnd, gråter nesten ingenting. å når han skal ha mat på natta så er det ikke gråt som vekker meg, jeg våkner av lyder som han lager når han leter etter puppen. har fådd en drømmebaby som nesten aldri gråter:)

Skrevet

Her er det mer sutring....gråter bare når hun våkner i vogna eller er sulten. Akkurat nå om dagen er det tenner på gang, så det skal ikke så mye til før hun blir grinete. Vi har ikke vært plaget med at hun griner mye fra hun ble født heller. Bare når hun har vært sulten.

Er vel snill jente vil jeg påstå :-)

Skrevet

Noen ganger litt smågrining/sutring når hun er sulten eller trøtt...

Skrevet

Skriker ikke.Han er 5 mnd.Kun sutring og gråting når han er trøtt eller sulten.Sier ifra ja! ;-)

Men da han var mindre var det skriking pga luftsmerter og stiv nakke bl a.

Det går seg til!

Skrevet

Skriker aldri..kun hvis hun har vært våken lenge i sengen og ingen plukker henne opp! (det har sjedd noen få ganger, hvis jeg har hatt musikk etc høyt på)

Surter og klager endel på kveldene når hun er overtrøtt da!:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...