MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 tok en cb i kveld, og ble litt skuffa da den var negativ til å begynne med... Men så oppdaget jeg en nesten usynlig strek i krysset, så den er svaaaaakt positiv Tør ikke slippe jubelen løs enda, etter å ha lest maaange innlegg her de siste dagene der jentene først får en svakt positiv cb, og så kommer tanta... Men det er i alle fall det nærmeste jeg har vært en positiv test siden SA-en i mars Så nå skal jeg la vær å teste til mandag/tirsdag, da skal jeg ta den siste cb digital som jeg har liggende, og hååper på at jeg ikke trenger å kjøpe flere tester
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2007 har litt ustabile sykluser, men en gang mellom i går og mandag
skimre Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 går her å veeeeeenter på å få teste... har ikm torsdag, så er litt igjen;) Gratulerer igjen;)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2007 håper det sitter en spire både hos meg og deg da! =) Syns akkurat dette å veeente på å få en positiv test er det verste med å prøve på baby jeg da, men så er det øyeblikket du sitter/står med en positiv test en av de beste også da...
Dotten Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Masse lykke til. Skal krysse fingrene for deg at den holder seg positiv, og at du har en liten spire der
-fant - 05.03.2008 Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 hvordan oppfatter du din skyggestrek? jeg tok en cb nå og tror jeg har det dere kaller en skyggestrek.. altså jeg kan se hvor streken skulle vært, hvis du skjønner.. men tør ikke håpe eller tro på noen ting. ikm er ikke før i morgen. så neste test tar jeg ikke før tirsdags morgen.. er så spent jeg nå... masse lykke til til deg missulv.. håper vi begge har en spire
jiha Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 vil absolutt ikke skuffe dere men vil gjerne gjøre dere oppmerksom på at en skygge strek er ikke positiv. Svak positiv er positiv, skyggestrek er negativ. Forskjellen er at skygge streken er grå mens svak positiv er farget.. Gå inn på penilleinfo og les..=) Det kan jo absolutt være at du har hatt en svak positiv test og "feil betegner dette.. Håper selvsakt dette og ønsker deg/dere masse lykke til.. krysser fingrene og så må du gi beskjed;) Til deg fant 8pp du sier "altså jeg kan se hvor streken skulle vært, hvis du skjønner.. " kan dette høres ut som en skygge strek.. men test på nytt =) Sier ikke dette får å være ekkel, men ble så skuffet selv når jeg fant dette ut ved at tr kom og deretter leste det på www.pernille.info Lykke til i allefall=D XXXX
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2007 jeg fikk en svaaak tynn blå strek, så en svakt, svakt positiv en.. Syns det er bra at du definerer dette... Men jeg tar ingenting for gitt før jeg får en positiv test som det ikke er tvil om jeg! Foreløpig er jeg i ventemodus enda
tudeluuu Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 ta deg en titt på http://www.pernille.info/skygge_cb.htm Det skal ikke så mye til for at testen er positiv =) Jeg må bare si GRATULERER!!!! HURRA!
-fant - 05.03.2008 Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 ingen vonde følelser her.. må bare understreke at jeg ikke tror den er positiv.. mente bare at jeg nå hadde det dere kaller en skyggestrek.. aldri opplevd det før.. venter fortsatt på tr.. har ikm i morgen så hvis hun ikke dukker opp da blir det test på tirsdag.. vet at hun skal komme i morgen siden jeg fikk knapp positiv el test mandag 14 mai. testet el dagen etter og da var den mye svakere.. krysser fingre selv om jeg ikke tror det er noen spire denne måneden heller...
-fant - 05.03.2008 Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 var cb jeg tok og den lille streken som var der var blå.. men man blir jo helt tullete av å stirre på den dumme testen.. kommer til å føle meg kjempedum (som vanlig) når den j... tanta dukker opp i morgen arggggggg utålmodig jeg??? skjønner ikke hva du mener...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. mai 2007 jeg er litt redd for at jeg har innbillet meg at streken er der da, så jeg tør ikke tro på det før det står "gravid" i displayet på den digitale, evt får en skikkelig sterk strek på en vanlig
-fant - 05.03.2008 Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 helt enig med deg ulv, men er jo så lett å la seg rive med.. man stirrer og stirrer helt til man tror man ser noe.. blir spennende å se om vi har stirret oss bort eller om vi faktisk så begynnelsen på en utrolig fin resie.. masse lykke til
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. mai 2007 ja, man ønsker jo sterkt at det skal være en strek der.... Lykke til til deg også fant 8 pp!!!
jiha Skrevet 27. mai 2007 #16 Skrevet 27. mai 2007 Ja er lett å se noe man så gjerne "vil" se.. har vært der selv.. ønsker dere i allefall MASSE lykke til!!!!=D og håper den sitter!! krysser fingrene xxxxx
Måånestråle Skrevet 28. mai 2007 #17 Skrevet 28. mai 2007 Jeg hååååper at det er en ekte fin blå du-er-gravid-strek og ønsker deg både TIL LYKKE og LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå