Butterfly_Flip Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 når jeg pumper meg.. Jeg har ikke pumpet meg så mye tidligere. Nå må jeg vende han til flaske siden vi skal reise bort ei natt, og han skal være hos farmor. Når jeg da pumper begge bryst kommer det toppen 70 ml. Er ikke det lite? Jeg vet ikke om det er mer inni der, eller om det bare er utdrivningsrefleksen som ikke funker når jeg pumper. Gutten er god og rund, tisser masse, så jeg er ikke bekymret for at han ikke får nok mat. Noen som vet???
Septemberstjerna og Martine Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har det ganske likt. Men ungene er MYE bedre på å få ut melka... Det gikk greit å pumpe i begynnelsen, men når jeg en sjelden gang skal pumpe nå (8 mnd siden fødsel) så får jeg kanskje 50 ml fra begge! Ikke mye å skryte av... Når jeg er borte så snuppa må få flaske, så får hun mme. Orker ikke å sitte i to dager å pumpe for å servere henne ett måltid mm på flaske...
Babyfacepsycho Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Kan tenke meg det er utdrivingsrefleksen som er litt treg da ja. Kan få nesespray mot det om du snakker med dem på hs. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå