Gå til innhold

Overraskende resultat etter lap....

Anbefalte innlegg

Har prøvd på barn nummer 2 i år nå. Sliter med lavt stoffskifte og har trodd dette kunne være årsaken til uteblivende graviditet. Har tempet og tatt EL tester som helt klart viser at jeg har EL. Mannen har sjekket seg og alt så greit ut. Vi traff perfekt hver måned så noe galt måtte det jo være....Hørt at man kan få tett eggleder etter fødsel så lap var neste skritt på veien... Grudde meg veldig for narkosen men gledet meg til å få et svar. Operasjonen gikk greit og narkose var absolutt ingenting å grue seg for.... Svaret jeg fikk hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt.... Kirurgen fant endometriose.... Ikke rart jeg ikke blir gravid. Førstemann er vell et mirakel... Så nå får vi se da om vi klarer det på egenhånd. Hørt man har gode sjanser rett etter lap. I juni skal jeg til kontroll og da sender vi papirer til riksen og ass. befruktning. Ingen tid å miste. Blir vi gravide i mellomtiden er det jo bare å avbestille timen. Har nok litt store forhåpninger denne PP. Men vi får se... Tiden får vise....

Ønsker alle lykke til. Og håper at vi snart kan komme vårs over til neste forum: gravide slitere....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9419475-overraskende-resultat-etter-lap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...