baby3-2013 :) Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Har kjøpt den vogna nå og leser i brukermanualen at det er max 15 kg vektgrense på den. Synes det virker litt lite jeg... Den er jo beregnet for barn fra 6 mnd til 3 +. Poden min på 7 mnd er allerede 10 kg. Jeg trodde egentlig det var max 18 kg jeg.
ennaH Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Nå er det bare i starten barna legger på seg så mye. Knerten min har knapt lagt på seg et kilo eller to fra han var ett til han ble to. Så det er slett ikke gitt at poden din vokser ut av 15-kilosgrensa før han blir tre.
papaya Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Har også den vognen, hadde ikke lest at den er opptil 15kg. Bruker den nå til mitt barn som fyller to i september, planlegger å bruke den for utesoving i hvert fall ett år til. Jeg tror det går fint, vi har vært utrolig fornøyd med vognen, masse plass. Min datter er nå ca 86cm og litt under 12 kg, hun var også 10kg da hun var 7 måneder. Jeg tror det går helt fint, hun vokser nå i lengden, legger ikke på seg så mye. Tror hun er fremdeles under 15 kg om et år. Har også sett 4-åringen bruke denne vognen, så det tallet - 15 kg er sikkert forsiktig gitt og egentlig tåler vognen mye mer.
allegodetingertre Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Tror de fleste vogner som selges i Norge har maks grense på 15 kg, men du trenger ikke tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå