Gå til innhold

Går snart over til 14 pp.....=/

Anbefalte innlegg

Har en helt jævlig TR på besøk, og håper hun drar snart før jeg går på veggene! har aldri hatt en så vondt mens med så mange pms plager før!!!ÅÅÅÅ!!!

Jeg vet ikke engang om jeg har lyst til å fortsette med prøvingen, for jeg er så dritalei negative tester og uvelkommen TR! og missunnelse på gravide damer med fin stor mage, og se lengselsfullt på babybutikker med flotte barnevogner, søtt babytøy i avdelinga på h&m osv..

Har bare lyst å line opp 17 tequilashots i baren å danse på bordet i stedenfor! bllæææædi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9418841-g%C3%A5r-snart-over-til-14-pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*flirer godt for seg selv*

Håper du virkelig tok deg noen shots og danset litt slik at frustrasjonen fikk litt utløp !!*klemme*

Jeg kjenner godt igjen frustrasjonen må jeg si, og unner deg å slippe den så mye lengre! Nå er jeg jo ganske ny her inne (i denne omgang) så jeg vet ikke så mye om den enkelte. Derfor må jeg bare spørre om du har vært til utredning enda? 14 pp betyr vel at du har prøvd i rundt ett års tid, og da er det absolutt på tide å begynne utredning dersom du ikke har gjort det alt...

PMS blir forøvrig lettere dersom du tar tilskudd av omega 9 (tror jeg det er) som finnes i blant annet nattlysolje ;)

Lykke til videre, babyGULLz - håper du snart har en voksende mage!!

skal love d ble shots ja =) herlig å få ut frustrasjon=D

Jeg hadde fått time til utredning 29mai, men avbestillte den, p.g.a TR var 5 dager forsinka, så då bomma d akkurat med den timen der...=/

Åsså skal vi flytte nå i løpet av juni, så da må jeg skaffe meg en ny henvisning i den nye byen...men d går fint d.

Egentlig så er jeg nesten glad for at vi ikke skal til utredning likevel...for jeg føler d vil bli så mye hysteri.... nå vil jeg heller prøve å slappe av litt...

Ang pms plager, så pleier jeg aldri å ha d. men denne gangen har d vært helt forferdelig... vondt i korsrygg, stikkinger i magen, kjempeskallebank og akutt kvalme...

Ja d er helt riktig at omega 9 får man fra nattlysolje, den inneholder også naturlig antioksidanter. Jeg tar tilskudd av omega 3 6 og 9, for å bedre hud, konsentrasjon forebygge hjerte og karsykdommer, men har aldri hatt bruk for d ang. pms, mn uansett så hjalp d ikke mot denne pms'en.... merkelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...