Gå til innhold

Noen flere???

anka81

Anbefalte innlegg

Hei..

Lurer litt på hva en MA er egentlig, om man blør eller hvordan man merker det?

Eg var på UL i går , skal vere 7+2. Der fann dei ikkje noe foster eller noe. Bare at livmora mi utvikla seg som om at eg er gravid (samme viser hCG nivået) Dei fann det svarte hullet i eggstokken eg hadde eggløsning i og et bitte bitte bitte lite hull i livmora. Det var det. Dei sa eg kunne vere tidlegare i svangerskapet enn eg trudde, men det er eg ikkje siden sambo jobber vekke og er vekke 1 mnd si slengen. Så ialle tillfelle er eg MINST 6 uker. Dei sa da at eg måtte vente på en SA. MEN eg har ikkje blødd i det hele tatt. grunnen til at eg tok tidleg er pga smerter i sidene..

Skulle komme tilbake i morgen for nye undersøkelser og blodprøver

Noen som har vert gjennom samme??

Ble litt langt dette her.. sorry..

Men lengter etter ett svar,,

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

jeg har vært gjennom noe lignende. Da var jeg mellom seks og åtte uker på vei. Jeg var inne på sykehuset på grunn av kraftig svangerskapskvalem. Mens jeg var der ble det tatt ultralyd. Der fant de en tom fostersekk og ikke antydning til noe foster. Det var to gynekologer, en lege og til sist hentet de en spesialist. Alle fant det samme. legene og gynekologen mente at jeg burde få foretatt en utskrapning fordi jeg var så kvalm. Men spesialisten mente at jeg burde vente to uker til. To uker seinere var jeg inne til ny ultralyd, da fant de et lite foster og kunne konstatere at jeg var 8 uker på vei.

Legenes teori var at jeg hadde vært gravid med tvillinger og at det ene forsteret hadde dødd, og at det var denne tomme fostersekke de hadde sett.

Kan de ikke ta blodprøve å sjekke om hcg-nivået stiger?

Ønsker deg lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...